Hlavní personalista / Manažer back office ředitelství
Stabilní a respektovaná organizace v oblasti školního a závodního stravování
Pro našeho klienta – dlouhodobě úspěšnou organizaci, která už více než 20 let zajišťuje školní a závodní stravování – hledáme zkušeného Hlavního personalistu / Manažera back office ředitelství.
Organizace denně obsluhuje kolem 10 000 strávníků prostřednictvím 14 provozoven a zaměstnává téměř 130 lidí. Je známá pro svou kvalitu, kreativní přístup a otevřenost inovacím. Nyní hledá posilu do vedení – člověka, který dokáže řídit tým, plánovat, kontrolovat a zároveň přicházet s novými nápady, jak posouvat pracovní prostředí a benefitní systém pro zaměstnance dál.
Hledáme Vás, pokud:
- máte zkušenosti v oblasti HR a mzdové agendy ve veřejné správě (tabulkové platy),
- chcete kombinovat personální řízení s vedením back office týmu,
- láká Vás možnost zlepšovat firemní kulturu, benefity i procesy.
- Tato pozice je vhodná pro zkušeného personalistu s manažerskými dovednostmi, který chce mít přehled nad personální, mzdovou i administrativní agendou a zároveň se podílet na rozvoji organizace.
Vaše hlavní úkoly:
- Zajištění plynulého chodu personálního a mzdového oddělení napříč organizací
- Vedení a dohled nad back office týmem ředitelství
- Plánování, kontrola a vyhodnocování činností v oblasti HR
- Implementace a rozvoj firemní kultury a zaměstnaneckých benefitů
- Administrativa, správa dokumentace, HR projekty a reporting
- Samostatné řešení operativních úkolů a projektů
Co očekáváme:
- Min. SŠ vzdělání (ideálně vyšší)
- Praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky
- Znalost zpracování platů ve veřejné správě a systému Vema
- Výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost a zodpovědnost
- Pokročilá znalost práce s PC
- Reprezentativní vystupování, psychická odolnost a pozitivní přístup
- Perfektní znalost češtiny slovem i písmem
Výhodou bude:
- zkušenost z prostředí veřejné správy
- povědomí o školním či závodním stravování / gastronomii
Co Vám nabízíme:
- Stabilní zázemí velké a oceňované organizace
- Konkurenceschopné platové ohodnocení + příplatek za vedení + osobní ohodnocení
- Možnost zapojit se do rozvojových projektů
- Moderní a přátelské pracovní prostředí
- Podporu vzdělávání a profesního růstu
- Kolektiv, který Vás podpoří a inspiruje
Benefitní balíček:
- Možnost práce z domova
- Finanční bonusy, 13. (případně 14.) plat
- Firemní akce, vzdělávací kurzy, lékařská péče
- Technické vybavení (mobil, notebook, PC)
- Příspěvky na stravování, vzdělávání, spoření či pojištění
- Závodní stravování, občerstvení na pracovišti, parkování
Tato role je příležitostí pro kandidáta/tku, který/á se chce nejen postarat o bezchybný chod HR procesů, ale i aktivně přispívat k tomu, aby se organizace rozvíjela a zaměstnanci se cítili spokojeně.
V případě zájmu o tuto nabídku nám zašlete Váš aktuální životopis + průvodní dopis. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000