HLAVNÍ PERSONALISTA/KA, MANAGER/KA BACK OFFICE ŘEDITELSTVÍ, příspěvková organizace, PHA 10

Hlavní personalista / Manažer back office ředitelství
Stabilní a respektovaná organizace v oblasti školního a závodního stravování

Pro našeho klienta – dlouhodobě úspěšnou organizaci, která už více než 20 let zajišťuje školní a závodní stravování – hledáme zkušeného Hlavního personalistu / Manažera back office ředitelství.

Organizace denně obsluhuje kolem 10 000 strávníků prostřednictvím 14 provozoven a zaměstnává téměř 130 lidí. Je známá pro svou kvalitu, kreativní přístup a otevřenost inovacím. Nyní hledá posilu do vedení – člověka, který dokáže řídit tým, plánovat, kontrolovat a zároveň přicházet s novými nápady, jak posouvat pracovní prostředí a benefitní systém pro zaměstnance dál.


Hledáme Vás, pokud:

  • máte zkušenosti v oblasti HR a mzdové agendy ve veřejné správě (tabulkové platy),
  • chcete kombinovat personální řízení s vedením back office týmu,
  • láká Vás možnost zlepšovat firemní kulturu, benefity i procesy.
  • Tato pozice je vhodná pro zkušeného personalistu s manažerskými dovednostmi, který chce mít přehled nad personální, mzdovou i administrativní agendou a zároveň se podílet na rozvoji organizace.

Vaše hlavní úkoly:

  • Zajištění plynulého chodu personálního a mzdového oddělení napříč organizací
  • Vedení a dohled nad back office týmem ředitelství
  • Plánování, kontrola a vyhodnocování činností v oblasti HR
  • Implementace a rozvoj firemní kultury a zaměstnaneckých benefitů
  • Administrativa, správa dokumentace, HR projekty a reporting
  • Samostatné řešení operativních úkolů a projektů


Co očekáváme:

  • Min. SŠ vzdělání (ideálně vyšší)
  • Praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky
  • Znalost zpracování platů ve veřejné správě a systému Vema
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost a zodpovědnost
  • Pokročilá znalost práce s PC
  • Reprezentativní vystupování, psychická odolnost a pozitivní přístup
  • Perfektní znalost češtiny slovem i písmem

Výhodou bude:

  • zkušenost z prostředí veřejné správy
  • povědomí o školním či závodním stravování / gastronomii


Co Vám nabízíme:

  • Stabilní zázemí velké a oceňované organizace
  • Konkurenceschopné platové ohodnocení + příplatek za vedení + osobní ohodnocení
  • Možnost zapojit se do rozvojových projektů
  • Moderní a přátelské pracovní prostředí
  • Podporu vzdělávání a profesního růstu
  • Kolektiv, který Vás podpoří a inspiruje


Benefitní balíček:

  • Možnost práce z domova
  • Finanční bonusy, 13. (případně 14.) plat
  • Firemní akce, vzdělávací kurzy, lékařská péče
  • Technické vybavení (mobil, notebook, PC)
  • Příspěvky na stravování, vzdělávání, spoření či pojištění
  • Závodní stravování, občerstvení na pracovišti, parkování

Tato role je příležitostí pro kandidáta/tku, který/á se chce nejen postarat o bezchybný chod HR procesů, ale i aktivně přispívat k tomu, aby se organizace rozvíjela a zaměstnanci se cítili spokojeně.

V případě zájmu o tuto nabídku nám zašlete Váš aktuální životopis + průvodní dopis. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000