Do dlouhodobé spolupráce hledáme Seniorní osobní výkonnou asistentku/asistenta, která/ý se ujme komplexní podpory na úrovni byznysu – plánování schůzek, organizaci cest, správu komunikace – ale i soukromé roviny - osobní podpora každodenních potřeb.
Pozice je vhodná pro profesionály s prokazatelnou praxí na stejné nebo velmi obdobné pozici, schopné zachovat absolutní diskrétnost a samostatně řídit různorodou agendu s vysokou mírou zodpovědnosti.
Náplň práce
- organizace a správa kalendáře, plánování a koordinace schůzek
- rezervace a kompletní organizace služebních i soukromých cest (letenky, hotely, doprava, itineráře)
- administrativní a organizační podpora (korespondence, dokumentace, reporting, hlídání termínů)
- správa e-mailové a telefonické komunikace, působení jako styčný bod mezi klientem, zaměstnanci a externími partnery
- příprava podkladů pro jednání, zajištění meetingů a akcí
- podpora při chodu kanceláře včetně příležitostné výpomoci na recepci (zajištění občerstvení, příprava prostor)
- zajištění osobních záležitostí dle aktuálních potřeb (pochůzky, čistírna, drobné nákupy)
- flexibilní řešení ad hoc požadavků a schopnost předvídat potřeby klienta
Požadavky
- min. 3 roky praxe v roli osobní nebo výkonné asistentky/asistenta pro vyšší management
- vynikající plynulá znalost anglického jazyka (ústní i písemná komunikace - zařizování záležitostí v zahraničí)
- výborné organizační schopnosti, pečlivost, schopnost řídit priority a dodržovat termíny
- proaktivita, pragmatičnost a schopnost samostatně řešit úkoly
- profesionální vystupování, reprezentativní vzhled, absolutní diskrétnost a loajalita
- perfektní znalost MS Outlook a dalších kancelářských nástrojů
- řidičský průkaz sk. B, ochota cestovat dle potřeb klienta
Nabízíme
- různorodou a velmi zajímavou agendu na plný úvazek, smlouvu na dobu neurčitou
- stabilní prostředí a dlouhodobou spolupráci na vysoké profesionální úrovni
- pracovní dobu pondělí – pátek 8:00–17:00 s možností částečně pracovat vzdáleně
- motivující finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a senioritě
- 25 dní dovolené
- nástup na pozici dle oboustranné dohody
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000