Back office asistent /fakturantka - firma rodinného typu (po-pá)

Nabízíme skvělou pracovní výzvu ve společnosti rodinného typu, která na českém trhu funguje již přes 25 let.

Pro našeho významného a spolehlivého klienta (prodejce ručního nářadí), hledáme nového kolegu, který mu vypomůže s administrativními činnostmi od A-Z. Čeká Vás rozmanitá práce, kde naberete spoustu zkušeností.

Jedná se o komunikaci s dodavateli, fakturaci, zanášení dokumentů do interního systému a správu objednávek.

V rámci zaškolení se o Vás postarají šikovné kolegyně, které působí na stejné pozici - nemusíte se tedy bát, že by Vás někdo hodil do vody, když nebudete umět ze začátku plavat.

Pokud byste měl/a zájem o dlouhodobou spolupráci a považujete se za pečlivou osobu, neváhejte nám poslat svůj životopis.

Jaká bude Vaše náplň práce:

• Zpracování dokumentů (objednávky, nabídky)

• Řešení vratek, skladové evidence, případných reklamací

• Komunikace s dodavateli

• Komunikace s kolegy z jiných oddělení

Co Vám nesmí chybět:

• Znalost sady office (bez té se u nás neobejdete)

• Pečlivost

• Komunikační schopnosti

Co Vám nabídneme:

• Stravenky

• Možnost nabrat spoustu nových zkušeností

• Flexibilní začátek pracovní doby

• 20 dní dovolené

• Přátelské prostředí

Petr Jarolím
Mendlovo náměstí 16
60300 Brno
Česká republika
Telefon: +420 724 509 931