Nabízíme skvělou pracovní výzvu ve společnosti rodinného typu, která na českém trhu funguje již přes 25 let.
Pro našeho významného a spolehlivého klienta (prodejce ručního nářadí), hledáme nového kolegu, který mu vypomůže s administrativními činnostmi od A-Z. Čeká Vás rozmanitá práce, kde naberete spoustu zkušeností.
Jedná se o komunikaci s dodavateli, fakturaci, zanášení dokumentů do interního systému a správu objednávek.
V rámci zaškolení se o Vás postarají šikovné kolegyně, které působí na stejné pozici - nemusíte se tedy bát, že by Vás někdo hodil do vody, když nebudete umět ze začátku plavat.
Pokud byste měl/a zájem o dlouhodobou spolupráci a považujete se za pečlivou osobu, neváhejte nám poslat svůj životopis.
Jaká bude Vaše náplň práce:
• Zpracování dokumentů (objednávky, nabídky)
• Řešení vratek, skladové evidence, případných reklamací
• Komunikace s dodavateli
• Komunikace s kolegy z jiných oddělení
Co Vám nesmí chybět:
• Znalost sady office (bez té se u nás neobejdete)
• Pečlivost
• Komunikační schopnosti
Co Vám nabídneme:
• Stravenky
• Možnost nabrat spoustu nových zkušeností
• Flexibilní začátek pracovní doby
• 20 dní dovolené
• Přátelské prostředí
Petr Jarolím
Mendlovo náměstí 16
60300 Brno
Česká republika
Telefon: +420 724 509 931