Pro našeho klienta aktuálně obsazujeme otevřenou pracovní pozici na zkrácený úvazek na pozici Recepční.
Nabídneme Vám pracovní dobu od pondělí do pátku od 8:30 - 15:00 hod. Široký balíček benefitů.
Nástup na pozici možný od polovina října.
Požadujeme administrativní základy, příjemné a profesionální vystupování, komunikace v angličtině B2 úroveň, základní znalost práce na PC.
Pracoviště: Praha 4 s výbornou dopravní dostupností od metra
Co Vás na pozici čeká za agendu?
- běžná administrativní agenda spojena s chodem recepce - vítání hostů, poskytování základních informací o firmě
- telefonická a emailová komunikace - záznam vzkazů, správa recepčního mailu, vyřizování základních dotazů
- administrativní činnost - třídění a rozesílání pošty, evidence návštěv, rezervace zasedacích místností
- zajištění kancelářských potřeb - objednávky
- výpomoc s drobnými administrativními úkoly pro ostatní oddělení
- organizace kurýrních služeb
- zajištění občerstvení pro meetingy
- kontrola zásob, udržování pořádku a čistoty na recepci
- výpomoc při organizaci pohovorů, školení
- koordinace návštěv externích pracovníků a dodavatelů
Co požadujeme?
- úspěšně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- časovou flexibilitu v pracovní době pondělí - pátek 8:30 - 15:00
- příjemné profesionální, reprezentativní vystupování
- AJ - komunikativní úroveň
- Základní práce s MS Office
- organizace, samostatnost, komunikační schopnosti
- zájem o dlouhodobou spolupráci
Co Vám nabídneme?
- příjemné a přátelské pracovní prostředí
- zajímavý zkrácený úvazek - časově i finančně
- benefitní balíček 25 dnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování, volnočasové benefity 20.000 Kč/rok, jazykové kurzy plně hrazené zaměstnavatelem, penzijní připojištění, pravidelné teambuildingové aktivity
- skvělá dopravní dostupnost u metra
- nástup možný od: poloviny října
V případě zájmu o tuto pozici nám, prosím, zašlete Váš aktuální životopis. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000