OBCHODNÍ MANAŽER/KA - FACILITY MANAGEMENT, PRAHA

Pro našeho klienta - divizi facility jedné z největších stavebních společností v ČR, aktuálně obsazujeme pozici OBCHODNÍ MANAŽER/KA FACILITY MANAGEMENTU.

Pozice je otevřená pro empatické a energické osoby, kteří budou mít zodpovědnost za řízení vztahů se současnými i potencionálními klienty. Požadujeme prokazatelné předchozí zkušenosti (reference) v oblasti správy nemovitostí, případně property nebo facility managementu. Samozřejmostí je přehled na developerském trhu, komunikativnost, reprezentace a zaměření na business.

Víte, jak funguje práce ve službách a dlouhodobých kontraktech. Rozvíjíte kontakty a pracujete na upevňování vztahů s klienty.

Nabídneme Vám atraktivní finanční ohodnocení, pružnou pracovní dobu, volitelný systém benefitů, individuální přístup a flexibilitu.

Nástup možný dle dohody.

Okruhy náplně práce

  • pravidelný kontakt se stávajícím portfoliem klientů
  • osobní schůzky, domlouvání a rozšiřování spolupráce
  • agenda spojená s objednávkami, dodatky ke smlouvám
  • celkový proces spojený s nastavením nabídky pro nového klienta v oblasti služeb
  • záruční i pozáruční servis - zastupování firmy při jednání s klienty
  • ekonomické přehledy v nabídce budoucích zakázek

Požadujeme

  • úspěšně ukončené VŠ/ VOŠ vzdělání
  • předchozí prokazatelné zkušenosti - min. 5 let praxe v oboru facility managementu, správy nemovitostí nebo developmentu
  • ČJ - úroveň rodilého mluvčího
  • AJ - komunikativní úroveň slovem i písmem
  • základní znalost právní legislativy - orientace na přípravu i údržbu smluvní dokumentace
  • MS Office - Excel - pokročilá úroveň - kalkulace, ekonomické plány, reporting
  • ŘP sk. B
  • reprezentativnost, komunikativnost, loajalita, obchodní i prezentační dovednosti, orientace na detail

Nabízíme

  • příležitost být součástí společnosti se stabilním zázemím a tradicí
  • možnost podílet se na růstu, rozvoji a formování firemní strategie a kultury
  • atraktivní finanční ohodnocení odpovídající předchozím zkušenostem + bonusy vyplácené na základě KPI
  • individuální přístup a flexibilitu, pružnou pracovní dobu, částečnou práci z domova
  • 25 dnů dovolené, volitelný systém benefitů
  • zázemí v centru Prahy (5)

V případě zájmu nám prosím zašlete Vaše aktuální CV ideálně s průvodním dopisem. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000