Recepční, back office assistant, centrum Prahy, nástup možný ihned

Pro našeho klienta, společnost, která více než 30 let zajišťuje kompletní portfolio služeb v oblasti geografických informačních systémů, aktuálně obsazujeme otevřenou pozici: Recepční, back office assistant

Vaší zodpovědností bude především zajistit provoz recepce, administrativní podporu agend provozního a dalších oddělení a administrativní správa školících kurzů.

Nabídneme Vám možnost dlouhodobé spolupráce s možným kariérním postupem, skvělou lokalitu pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností.

Možnost jazykového kurzu angličtiny, 25 dnů dovolené, stravenkový paušál, ovoce, nápoje na pracovišti a společné firemní akce.

Nástup možný duben 2024

Náplň práce:

  • zajištění agendy na recepci - příjem návštěv, přepojování příchozích hovorů, zpracování příchozí/odchozí pošty, kurýři apod.
  • správa zasedacích místností - usazení návštěv, nabídnutí občerstvení
  • objednávka kancelářských potřeb
  • péče o kuchyňku
  • admin. podpora kolegům - tisk materiálů, skeny, údržba skladu marketingových materiálů, apod.
  • zajištění administrativní správy školících kurzů - připravit harmonogram školení ve spolupráci se školiteli, rezervace, objednávky, připravit podklady k fakturaci
  • připravit školící materiály
  • odhad nákladů pro ekonomické oddělení
  • evidence obchodních smluv - skenování, archivace, skartace
  • práce v interním systému společnosti

Požadavky:

  • ukončené min. SŠ vzdělání s maturitou
  • předchozí zkušenosti z pozice firemní recepční/office coordinator, případně ze zákaznického servisu - velkou výhodou
  • AJ - min. úroveň B1
  • MS Office - běžná uživatelská znalost
  • systematičnost, zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost, reprezentativní vystupování
  • samostatnost, time management, loajálnost
  • pracovní doba - pondělí - pátek - 8:30 - 17.00 hod.
  • zájem o dlouhodobou spolupráci

Nabídneme:

  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy 1
  • 25 dnů dovolené, sick days, stravenkový paušál, firemní akce, letní teambuildingové aktivity, možnost kurzu firemní angličtiny, ovoce, nápoje na pracovišti
  • finanční ohodnocení - na základě předchozích administrativní zkušeností
  • výhledově možnost kariérního postupu na základě odvedené práce
  • nástup ideálně v průběhu dubna 2024

Pokud Vás nabídka oslovila, prosím přihlaste se prostřednictvím odpovědního formuláře a zašlete nám Váš aktuální životopis.

Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000