Pro našeho klienta, společnost, která více než 30 let zajišťuje kompletní portfolio služeb v oblasti geografických informačních systémů, aktuálně obsazujeme otevřenou pozici: Recepční, back office assistant
Vaší zodpovědností bude především zajistit provoz recepce, administrativní podporu agend provozního a dalších oddělení a administrativní správa školících kurzů.
Nabídneme Vám možnost dlouhodobé spolupráce s možným kariérním postupem, skvělou lokalitu pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností.
Možnost jazykového kurzu angličtiny, 25 dnů dovolené, stravenkový paušál, ovoce, nápoje na pracovišti a společné firemní akce.
Nástup možný duben 2024
Náplň práce:
- zajištění agendy na recepci - příjem návštěv, přepojování příchozích hovorů, zpracování příchozí/odchozí pošty, kurýři apod.
- správa zasedacích místností - usazení návštěv, nabídnutí občerstvení
- objednávka kancelářských potřeb
- péče o kuchyňku
- admin. podpora kolegům - tisk materiálů, skeny, údržba skladu marketingových materiálů, apod.
- zajištění administrativní správy školících kurzů - připravit harmonogram školení ve spolupráci se školiteli, rezervace, objednávky, připravit podklady k fakturaci
- připravit školící materiály
- odhad nákladů pro ekonomické oddělení
- evidence obchodních smluv - skenování, archivace, skartace
- práce v interním systému společnosti
Požadavky:
- ukončené min. SŠ vzdělání s maturitou
- předchozí zkušenosti z pozice firemní recepční/office coordinator, případně ze zákaznického servisu - velkou výhodou
- AJ - min. úroveň B1
- MS Office - běžná uživatelská znalost
- systematičnost, zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost, reprezentativní vystupování
- samostatnost, time management, loajálnost
- pracovní doba - pondělí - pátek - 8:30 - 17.00 hod.
- zájem o dlouhodobou spolupráci
Nabídneme:
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy 1
- 25 dnů dovolené, sick days, stravenkový paušál, firemní akce, letní teambuildingové aktivity, možnost kurzu firemní angličtiny, ovoce, nápoje na pracovišti
- finanční ohodnocení - na základě předchozích administrativní zkušeností
- výhledově možnost kariérního postupu na základě odvedené práce
- nástup ideálně v průběhu dubna 2024
Pokud Vás nabídka oslovila, prosím přihlaste se prostřednictvím odpovědního formuláře a zašlete nám Váš aktuální životopis.
Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000