Pro našeho klienta, celosvětově známou a stabilní společnost, která vyrábí i prodává sportovní/ fitness hodinky, GPS zařízení + navigační technologie, aktuálně obsazujeme atraktivní pozici: OBCHODNÍ PODPORA
Nabídka je vhodná i pro juniornější kandidáty, kteří mají komunikativní úroveň anglického jazyka, velmi dobré komunikační schopnosti i obchodní myšlení.
Pracovní náplň je zaměřena na administrativní agendu spojenou s denní komunikací se zákazníky, obchodními partnery, sklady i podporou prodeje v UK a US a práci v interních systémech.
Nabídneme Vám konkurenceschopné a motivující finanční ohodnocení, 13. plat, zároveň přátelský a nápomocný tým kolegů, skvělé benefity - 25 dnů dovolené, 3 sick days, stravenky, Multisport kartu, lekce angličtiny a sportovně založené teambuildingy.
Pakliže máte navíc kladný vztah ke sportu, rádi si zaznamenáváte Vaše sportovní výkony a baví Vás i sledovat trendy v elektronice, pak Vás tato nabídka určitě osloví :).
Pracoviště: Praha 6
Nástup možný ihned/dle domluvy
Co Vás čeká?
- Agenda zaměřena na denní komunikaci se zákazníky - vyřizování jejich požadavků (e-mailem, telefonicky či osobně)
- Komunikace s obchodními partnery v souvislosti s obchodními smlouvami
- Komunikace s podporou prodeje v UK a s centrálou v US, včetně řešení zadaných ticketů
- Vytváření a zpracování cenových nabídek pro nové a stávající zákazníky
- Správa a vedení databáze zákazníků B2B a B2C v interních systémech společnosti
- Zadávání a zpracování objednávek od zákazníků B2B a B2C v IS
- Komunikace se sklady a přepravními společnostmi při řešení dopravy a reklamací od dealerů týkajících se nedodaného, nekompletního nebo poškozeného zboží
- Vyřizování reklamací dealerů v oblasti cen a logistiky; vystavování požadavků na dobropisy (zboží, chybná cena)
- Vymáhání pohledávek po splatnosti - písemně, telefonicky
- Dobrovolná účast na veletrzích a výstavách, poskytovaní informací zákazníkům o produktech společnosti
Požadavky:
- min. úspěšně ukončené SŠ vzdělání s maturitou/ VŠ
- Předchozí zkušenosti z obdobné či jinak administrativně zaměřené pozice
- AJ - komunikativní úroveň B2+
- MS Office - pokročilá uživatelská znalost
- Základní orientace v obchodním právu (práce se smlouvami)
- Týmový hráč, komunikativní, proaktivní s obchodním myšlením, důslednost, pečlivost
Nabízíme:
- Pracovní nabídku v celosvětově známé a stabilní společnosti
- Přátelské, moderní pracovní prostředí, nápomocní kolegové, sehraný tým
- Bohatý benefitní systém - 25 dnů dovolené, 3 sick days, stravenky, Multisport karta, jazykové kurzy, teambuildingové aktivity
- Atraktivní finanční ohodnocení - na základě předchozích zkušeností
- Pracovní doba - pondělí - pátek s mírou flexibility
- Pracoviště: Praha 6 s výbornou dopravní dostupností
- Nástup možný ihned/dle domluvy
Pakliže Vás nabídka oslovila a chtěli byste být zařazeni do výběrového řízení, zašlete nám, prosím, Váš aktuální životopis nejlépe s průvodním dopisem. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000