KOORDINÁTORKA VELKÉ DOMÁCNOSTI S DĚTMI

Do velké, moderní a harmonické rodinné domácnosti hledáme příjemnou a pozitivně naladěnou hospodyni - koordinátorku, která má silný vztah k práci s dětmi a výjimečný cit pro organizaci, ráda vaří a pečuje o prostředí kolem sebe.

Nejedná se o běžnou pozici hospodyně – jde o klíčovou roli, která zajišťuje hladký chod celé domácnosti a koordinaci existujícího personálu.

Hledáme osobu, která dokáže vést domácnost s lehkostí, klidem a dobrou energií. Kandidátka bude pracovat v režimu týden práce a týden volno vždy od pondělí do pátku 6:30 až 21:00 hod - možnost přespání dle dohody. Občasný nástup v neděli večer dle dohody.

Náplň práce:

Řízení a organizace chodu celé domácnosti

  • Kompletní odpovědnost za každodenní provoz domu.
  • Plánování, organizace a dohled nad úklidem, údržbou, nákupy a provozními procesy.
  • Zodpovědnost za neustálý perfektní pořádek, čistotu a estetiku v celém domě včetně zajištění vysokého standardu péče o nákladné vybavení domu.

Supervize personálu a komunikace s externími službami

  • Zadávání práce a koordinace správce nemovitosti, zahradníka a dalších pracovníků.
  • Organizace a kontrola úklidu a péče o prádlo (praní, žehlení, skladování).
  • Komunikace s dodavateli, servisními firmami a řemeslníky — objednávky oprav, servisů, revizí v době nepřítomnosti majitelů.
  • Kontrola kvality provedené práce a standardů ve spolupráci s facility firmou.

Logistika, systém a organizace

  • Dokonalá organizace šatních prostor, dětských pokojů, hraček a sezónního skladování věcí.
  • Systémové vedení domácnosti: přehled o zásobách, hlídání potřebných doplnění, práce se sdílenými seznamy/plánovacím kalendářem a procesy.
  • Perfektní organizace kuchyně na úrovni špičkového hotelového servisu: čistota, systém, řád, kontrola zásob.
  • Zajištění pochůzek, objednávek a drobné administrativy spojené s chodem domácnosti.

Podpora rodiny a péče o děti dle potřeb

  • Spolupráce s rodiči a ostatními pečujícími osobami na hladkém provozu dne.
  • Výpomoc s péčí o děti, přípravou věcí do školy, balením na cesty apod.
  • Jemná a laskavá pomoc s dětmi včetně dopravy do škol a kroužků.
  • Vaření domácích jídel z čerstvých potravin zdravou a moderní formou - plánování jídelníčku, nákupy potravin. Denní příprava snídaní, svačin, obědů a večeří pro všechny členy domácnosti.
  • Kladný vztah k domácím mazlíčkům je podmínkou.
  • Doprovod na dovolené dle domluvy.

Požadujeme:

  • Prokazatelnou zkušenost s vedením domácnosti, nejlépe na seniorní úrovni (house manager / head housekeeper). Není nutnou podmínkou ale výhodou.
  • Výborné organizační schopnosti a přirozenou autoritu v řízení personálu.
  • Smysl pro detail, čistotu, estetiku a vysoký standard.
  • Diskrétnost, loajalitu a profesionální vystupování.
  • Spolehlivost, flexibilitu a schopnost samostatného rozhodování.
  • Aktivní řidičský průkaz nutností.
  • Výhodou, nikoliv nutností, je alespoň základní znalost anglického jazyka.
  • Reference z předchozích působišť, rejstřík trestů a exekucí bez záznamů.

Nabízíme:

  • Dlouhodobou spolupráci a stabilní zázemí.
  • Práci v příjemném prostředí s rodinou, která oceňuje profesionalitu a preciznost.
  • Týdenní režim. Ale je možno dohodnout se na režimu celoměsíčním za upravených zvýšených platových podmínek.
  • Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností a odpovídající kvalitě práce.
  • Další případné navýšení odměny po plném zaučení a osvědčení se v popsaných kompetencích.
  • Několik týdnů placeného volna ročně v obdobích, kdy rodina pobývá v zahraničí.

Kateřina Bílá
Hybernská 1009
11000 Praha
Česká republika
Telefon: +420 234 715 000