Do velké, moderní a harmonické rodinné domácnosti hledáme příjemnou a pozitivně naladěnou hospodyni - koordinátorku, která má silný vztah k práci s dětmi a výjimečný cit pro organizaci, ráda vaří a pečuje o prostředí kolem sebe.
Nejedná se o běžnou pozici hospodyně – jde o klíčovou roli, která zajišťuje hladký chod celé domácnosti a koordinaci existujícího personálu.
Hledáme osobu, která dokáže vést domácnost s lehkostí, klidem a dobrou energií. Kandidátka bude pracovat v režimu týden práce a týden volno vždy od pondělí do pátku 6:30 až 21:00 hod - možnost přespání dle dohody. Občasný nástup v neděli večer dle dohody.
Náplň práce:
Řízení a organizace chodu celé domácnosti
- Kompletní odpovědnost za každodenní provoz domu.
- Plánování, organizace a dohled nad úklidem, údržbou, nákupy a provozními procesy.
- Zodpovědnost za neustálý perfektní pořádek, čistotu a estetiku v celém domě včetně zajištění vysokého standardu péče o nákladné vybavení domu.
Supervize personálu a komunikace s externími službami
- Zadávání práce a koordinace správce nemovitosti, zahradníka a dalších pracovníků.
- Organizace a kontrola úklidu a péče o prádlo (praní, žehlení, skladování).
- Komunikace s dodavateli, servisními firmami a řemeslníky — objednávky oprav, servisů, revizí v době nepřítomnosti majitelů.
- Kontrola kvality provedené práce a standardů ve spolupráci s facility firmou.
Logistika, systém a organizace
- Dokonalá organizace šatních prostor, dětských pokojů, hraček a sezónního skladování věcí.
- Systémové vedení domácnosti: přehled o zásobách, hlídání potřebných doplnění, práce se sdílenými seznamy/plánovacím kalendářem a procesy.
- Perfektní organizace kuchyně na úrovni špičkového hotelového servisu: čistota, systém, řád, kontrola zásob.
- Zajištění pochůzek, objednávek a drobné administrativy spojené s chodem domácnosti.
Podpora rodiny a péče o děti dle potřeb
- Spolupráce s rodiči a ostatními pečujícími osobami na hladkém provozu dne.
- Výpomoc s péčí o děti, přípravou věcí do školy, balením na cesty apod.
- Jemná a laskavá pomoc s dětmi včetně dopravy do škol a kroužků.
- Vaření domácích jídel z čerstvých potravin zdravou a moderní formou - plánování jídelníčku, nákupy potravin. Denní příprava snídaní, svačin, obědů a večeří pro všechny členy domácnosti.
- Kladný vztah k domácím mazlíčkům je podmínkou.
- Doprovod na dovolené dle domluvy.
Požadujeme:
- Prokazatelnou zkušenost s vedením domácnosti, nejlépe na seniorní úrovni (house manager / head housekeeper). Není nutnou podmínkou ale výhodou.
- Výborné organizační schopnosti a přirozenou autoritu v řízení personálu.
- Smysl pro detail, čistotu, estetiku a vysoký standard.
- Diskrétnost, loajalitu a profesionální vystupování.
- Spolehlivost, flexibilitu a schopnost samostatného rozhodování.
- Aktivní řidičský průkaz nutností.
- Výhodou, nikoliv nutností, je alespoň základní znalost anglického jazyka.
- Reference z předchozích působišť, rejstřík trestů a exekucí bez záznamů.
Nabízíme:
- Dlouhodobou spolupráci a stabilní zázemí.
- Práci v příjemném prostředí s rodinou, která oceňuje profesionalitu a preciznost.
- Týdenní režim. Ale je možno dohodnout se na režimu celoměsíčním za upravených zvýšených platových podmínek.
- Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností a odpovídající kvalitě práce.
- Další případné navýšení odměny po plném zaučení a osvědčení se v popsaných kompetencích.
- Několik týdnů placeného volna ročně v obdobích, kdy rodina pobývá v zahraničí.
Kateřina Bílá
Hybernská 1009
11000 Praha
Česká republika
Telefon: +420 234 715 000