Pro našeho klienta, významného světového dodavatele výtahů, eskalátorů a souvisejících služeb, hledáme kandidát/ky na výpomoc do oddělení zákaznického servisu (dispečink - pouze příchozí hovory) pro Českou republiku na pravidelné směny (a v době kdy stálý pracovník onemocní nebo čerpá dovolenou).
Pozice je vhodná pro student/ky vysoké školy, maminky na rodičovské dovolené i aktivní důchodce
Pracoviště: Praha 5
Flexibilita 20 hod./týden
Náplň práce
- primárně telefonická (i emailová) komunikace s klienty
- aktivní zpracování dotazů a požadavků klientů a jejich efektivní řešení
- evidence a asistence při řešení klientských případů
- administrativní úkony v interním systému
- dispečink je k dispozici 24/7 - ochota zastoupit kolegu na noční nebo o víkendu (dle domluvy)
- samozřejmostí je zaškolení a seznámení se s interními systémy
Požadujeme:
- časová flexibilita - 20 hod./týden
- primárně sháníme výpomoc na pondělky a pátky, požadujeme také ochotu občasného zástupu o víkendech či nočních
- jede o 8 hodinové (7:00 - 19:00) a 12ti hodinové (7:00 - 19:00, 19:00 - 7:00) směny, dle dohody.
- příjemný projev, komunikativnost, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, zodpovědný a profesionální přístup k přidělené práci
- AJ - B1/B2 - komunikativní
- podmínkou je český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- zájem o technologie, zkušenost se zákaznickým servisem (výhodou, nikoliv podmínkou)
- MS Office, MS Excel - uživatelská úroveň
Nabízíme:
- odměna 180 - 200 kč/hod.
- spolupráce na DPČ, DPP či poloviční úvazek
- práci v příjemném pracovním prostředí
- Praha 5 - dobrá dostupnost
- dlouhodobá spolupráce
- nástup ihned
V případě zájmu zašlete prosím aktuální životopis. Děkujeme.
Denisa Štěpánková
Telefon: