Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející společnost zaměřenou na distribuci kosmetiky a doplňků stravy na českém i slovenském trhu, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka administrativy a logistiky.
Čeká Vás pestrá a samostatná práce v menším, přátelském týmu se sídlem v Praze 6.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Co Vás u nás čeká
- zpracování objednávek zákazníků v systému POHODA a prostřednictvím EDI
- vystavování účetních dokladů
- správa skladových zásob a koordinace expedice se skladem
- administrace produktového portfolia a listování novinek
- příprava podkladů pro marketingové kampaně a e-shop
- tvorba textů pro webové stránky a online katalog
- příprava analytických a statistických podkladů
Co od Vás očekáváme
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- praxi v administrativě, ideálně se zaměřením na logistiku
- komunikativní znalost angličtiny
- znalost MS Office (Excel, Word), orientaci v systému POHODA výhodou
Co Vám nabídneme
- práci v menším a sehraném kolektivu s příjemnou atmosférou
- možnost profesního růstu a rozšíření zkušeností i do dalších oblastí
- pracovní dobu od pondělí do pátku s prvky flexibility
- 25 dní dovolené, mobilní telefon, stravenkový paušál
- plat a atraktivní finanční ohodnocení
- moderní kanceláře v Praze 6 s výbornou dopravní dostupností
Pokud hledáte rozmanitou práci v prostředí beauty segmentu a chcete se stát součástí přátelského týmu, dejte nám o sobě vědět!
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000