Pro našeho klienta, stabilní a respektovanou organizaci v oblasti školního a závodního stravování, hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici Hlavního personalisty – manažera back office ředitelství.
Organizace působí už více než 20 let, denně zajišťuje kolem 10 000 obědů prostřednictvím 14 provozoven školních jídelen a zaměstnává téměř 130 lidí. Je známá pro svou kvalitu, kreativitu a inovace – a nyní potřebuje posílit vedení o člověka, který dokáže vést tým, plánovat, kontrolovat a zároveň přicházet s nápady, jak posunout dál prostředí i např. benefitní systém pro zaměstnance.
Pokud hledáte roli, kde zkombinujete HR, znalost zpracování platů ve veřejné správě (tabulkové platy), manažerské vedení back office, a zároveň se můžete realizovat i v inovacích a zlepšování firemní kultury, pak je to nabídka právě pro Vás.
Práci na této pozici vidíme jako vhodnou pro zkušeného Personalistu/ku s dobrým povědomím o zpracováním platů ve veřejné správě (tabulkové platy) a manažerskými dovednostmi, jehož zájmem je efektivní fungování personálních a mzdových procesů a vedení agend oblasti lidských zdrojů, kontrola a plánování, důslednost při zpracování a vedení agend oblasti lidských zdrojů a back office ředitelství a sledování a vyhodnocování výsledků práce.
Obecná náplň práce:
- Zajištění plynulého chodu Personálního oddělení, personálních a mzdových procesů napříč celou organizací a současně dohled na back office tým a chod kanceláře
- Zájem o efektivní fungování personálních a mzdových procesů a vedení agend oblasti lidských zdrojů a back office ředitelství
- Sledování a vyhodnocování výsledků práce
Co od Vás očekáváme?
- Kompletní zastřešení HR oddělení organizace včetně zajišťování řádného a důsledného vedení agend, plánování a kontrolu nad oblastí lidských zdrojů v organizaci, implementaci, tvorbu a inovace firemní kultury a zaměstnaneckých benefitů
- Dohled nad zajištěním chodu back office týmu ředitelství organizace
- Znalost SW Vema
- Znalost zpracování platů ve veřejné správě
- Vedení a řízení oddělení HR, administrativa, správa dokumentů a vedení agend
- Samostatné plnění operativních úkolů a projektů
Jaké vzdělání, praxi, znalosti a dovednosti byste měli mít?
- ukončené min. SŠ vzdělání, ideálně vyšší
- pokročilá znalost PC
- výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, pečlivost a zodpovědnost, důslednost, projektové myšlení
- zkušenosti na obdobné pozici minimálně 3 roky
- výborná znalost českého jazyka slovem i písmem
- příjemné a reprezentativní vystupování
- psychická odolnost, pozitivní myšlení
Výhodou bude, pokud budete mít:
- zkušenost s obdobnou pozicí ve veřejné správě
- povědomí o školním nebo závodním stravování, gastronomii
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zázemí a stabilitu velké a oceňované organizace, která zajišťuje denně školní a závodní stravování pro cca 9 tisíc strávníků pomocí 14-ti provozoven na Praze 10
- Konkurenceschopné platové ohodnocení + příplatek za vedení + osobní ohodnocení
- Možnost podílet se na zajímavých projektech
- Příjemné a moderní pracovní prostředí
- Podporu vzdělávání a profesního rozvoje
- Kolektiv, který Vás podpoří a inspiruje
Bohatý benefitní balíček:
- Možnost práce z domova
- Finanční bonusy, 13. (případně 14.) plat, firemní akce, technické vybavení (mobil, PC, notebook…), vzdělávací kurzy, lékařská péče, slevy na firemní zboží, příspěvek na stravování, spoření/pojištění, příspěvek na vzdělávání, přátelské prostředí, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, možnost parkování
Tato role je příležitostí pro kandidáta/tku, který/á se chce nejen postarat o bezchybný chod HR procesů, ale i aktivně přispívat k tomu, aby se organizace rozvíjela a zaměstnanci se cítili spokojeně.
V případě zájmu o tuto nabídku nám zašlete Váš aktuální životopis + průvodní dopis. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000