HLAVNÍ PERSONALISTA/KA, MANAGER/KA BACK OFFICE ŘEDITELSTVÍ, PHA 10

Pro našeho klienta, stabilní a respektovanou organizaci v oblasti školního a závodního stravování, hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici Hlavního personalisty – manažera back office ředitelství.

Organizace působí už více než 20 let, denně zajišťuje kolem 10 000 obědů prostřednictvím 14 provozoven školních jídelen a zaměstnává téměř 130 lidí. Je známá pro svou kvalitu, kreativitu a inovace – a nyní potřebuje posílit vedení o člověka, který dokáže vést tým, plánovat, kontrolovat a zároveň přicházet s nápady, jak posunout dál prostředí i např. benefitní systém pro zaměstnance.

Pokud hledáte roli, kde zkombinujete HR, znalost zpracování platů ve veřejné správě (tabulkové platy), manažerské vedení back office, a zároveň se můžete realizovat i v inovacích a zlepšování firemní kultury, pak je to nabídka právě pro Vás.

Práci na této pozici vidíme jako vhodnou pro zkušeného Personalistu/ku s dobrým povědomím o zpracováním platů ve veřejné správě (tabulkové platy) a manažerskými dovednostmi, jehož zájmem je efektivní fungování personálních a mzdových procesů a vedení agend oblasti lidských zdrojů, kontrola a plánování, důslednost při zpracování a vedení agend oblasti lidských zdrojů a back office ředitelství a sledování a vyhodnocování výsledků práce.

Obecná náplň práce:

  • Zajištění plynulého chodu Personálního oddělení, personálních a mzdových procesů napříč celou organizací a současně dohled na back office tým a chod kanceláře
  • Zájem o efektivní fungování personálních a mzdových procesů a vedení agend oblasti lidských zdrojů a back office ředitelství
  • Sledování a vyhodnocování výsledků práce

Co od Vás očekáváme?

  • Kompletní zastřešení HR oddělení organizace včetně zajišťování řádného a důsledného vedení agend, plánování a kontrolu nad oblastí lidských zdrojů v organizaci, implementaci, tvorbu a inovace firemní kultury a zaměstnaneckých benefitů
  • Dohled nad zajištěním chodu back office týmu ředitelství organizace
  • Znalost SW Vema
  • Znalost zpracování platů ve veřejné správě
  • Vedení a řízení oddělení HR, administrativa, správa dokumentů a vedení agend
  • Samostatné plnění operativních úkolů a projektů


Jaké vzdělání, praxi, znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • ukončené min. SŠ vzdělání, ideálně vyšší
  • pokročilá znalost PC
  • výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, pečlivost a zodpovědnost, důslednost, projektové myšlení
  • zkušenosti na obdobné pozici minimálně 3 roky
  • výborná znalost českého jazyka slovem i písmem
  • příjemné a reprezentativní vystupování
  • psychická odolnost, pozitivní myšlení

Výhodou bude, pokud budete mít:

  • zkušenost s obdobnou pozicí ve veřejné správě
  • povědomí o školním nebo závodním stravování, gastronomii

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí a stabilitu velké a oceňované organizace, která zajišťuje denně školní a závodní stravování pro cca 9 tisíc strávníků pomocí 14-ti provozoven na Praze 10
  • Konkurenceschopné platové ohodnocení + příplatek za vedení + osobní ohodnocení
  • Možnost podílet se na zajímavých projektech
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí
  • Podporu vzdělávání a profesního rozvoje
  • Kolektiv, který Vás podpoří a inspiruje

Bohatý benefitní balíček:

  • Možnost práce z domova
  • Finanční bonusy, 13. (případně 14.) plat, firemní akce, technické vybavení (mobil, PC, notebook…), vzdělávací kurzy, lékařská péče, slevy na firemní zboží, příspěvek na stravování, spoření/pojištění, příspěvek na vzdělávání, přátelské prostředí, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, možnost parkování

Tato role je příležitostí pro kandidáta/tku, který/á se chce nejen postarat o bezchybný chod HR procesů, ale i aktivně přispívat k tomu, aby se organizace rozvíjela a zaměstnanci se cítili spokojeně.

V případě zájmu o tuto nabídku nám zašlete Váš aktuální životopis + průvodní dopis. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000