VÝKONNÝ/Á OSOBNÍ ASISTENT/KA s AJ, Praha, vysoce hybridní režim

Do dlouhodobé spolupráce hledáme Seniorní osobní výkonnou asistentku/asistenta, která/ý se ujme komplexní podpory na úrovni byznysu – plánování schůzek, organizaci cest, správu komunikace – ale i soukromé roviny - osobní podpora každodenních potřeb.

Pozice je vhodná pro profesionály s prokazatelnou praxí na stejné nebo velmi obdobné pozici, schopné zachovat absolutní diskrétnost a samostatně řídit různorodou agendu s vysokou mírou zodpovědnosti.

Náplň práce

  • organizace a správa kalendáře, plánování a koordinace schůzek
  • rezervace a kompletní organizace služebních i soukromých cest (letenky, hotely, doprava, itineráře)
  • administrativní a organizační podpora (korespondence, dokumentace, reporting, hlídání termínů)
  • správa e-mailové a telefonické komunikace, působení jako styčný bod mezi klientem, zaměstnanci a externími partnery
  • příprava podkladů pro jednání, zajištění meetingů a akcí
  • podpora při chodu kanceláře včetně příležitostné výpomoci na recepci (zajištění občerstvení, příprava prostor)
  • zajištění osobních záležitostí dle aktuálních potřeb (pochůzky, čistírna, drobné nákupy)
  • flexibilní řešení ad hoc požadavků a schopnost předvídat potřeby klienta

Požadavky

  • min. 3 roky praxe v roli osobní nebo výkonné asistentky/asistenta pro vyšší management
  • vynikající plynulá znalost anglického jazyka (ústní i písemná komunikace - zařizování záležitostí v zahraničí)
  • výborné organizační schopnosti, pečlivost, schopnost řídit priority a dodržovat termíny
  • proaktivita, pragmatičnost a schopnost samostatně řešit úkoly
  • profesionální vystupování, reprezentativní vzhled, absolutní diskrétnost a loajalita
  • perfektní znalost MS Outlook a dalších kancelářských nástrojů
  • řidičský průkaz sk. B, ochota cestovat dle potřeb klienta

Nabízíme

  • různorodou a velmi zajímavou agendu na plný úvazek, smlouvu na dobu neurčitou
  • stabilní prostředí a dlouhodobou spolupráci na vysoké profesionální úrovni
  • pracovní dobu pondělí – pátek 8:00–17:00 s možností částečně pracovat vzdáleně
  • motivující finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a senioritě
  • 25 dní dovolené
  • nástup na pozici dle oboustranné dohody

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000