Back-office manažer/ka, administrace logistika, (beauty odvětví), PHA 6

Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti distribuce kosmetických produktů a doplňků stravy na trhu v ČR i Slovensku, obsazujeme otevřenou pozici: Back-office manažer/ka - administrace, logistika

Nabídneme Vám různorodou a pestrou pracovní agendu, příjemné, milé a přátelské pracovní prostředí v menším kolektivu na Praze 6.

Nástup možný srpen/dle dohody.

Náplň práce

· Vyřizování a zpracování objednávek zákazníků v ekonomickém programu POHODA a EDI

· Vystavování účetních dokladů

· Správa a řízení skladových zásob

· Koordinační aktivity se zaměstnanci skladu – zajištění expedice produktů zákazníkům dle přijatých objednávek

· Správa a administrace produktového portfolia, listování nových produktů

· Příprava podkladů pro kampaně v rámci podpory prodeje, administrace programu e-shop

· Zpracovávání textových podkladů pro webové stránky – eshopu

· Zpracovávání analytické a statistické evidence

Požadujeme

· Úspěšně ukončené SŠ/VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením

. Předchozí zkušenosti s administrativní činnosti, ideálně zaměřené na logistickou agendu

. AJ na komunikativní úrovni

. Znalost programu Pohoda - skladové hospodářství - vítáno

. Zkušenosti s MS Office - Word, Excel

Nabízíme

. Příjemné pracovní prostředí v menším přátelském a sehraném kolektivu

. Možnost načerpat zkušenosti s přesahem do jiných oborů s karierním růstem

. Pracovní doba: pondělí - pátek s prvky flexibility

. 25 dnů dovolené, mobil. telefon, stravenkový paušál

. Atraktivní finanční ohodnocení + 13. plat

. Pracoviště na Praze 6 s výbornou dopravní dostupností MHD

. Nástup na pozici možný od srpna/dle domluvy

Pokud Vás pozice zaujala, prosíme o zaslání vašeho aktuálního životopisu. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000