Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti distribuce kosmetických produktů a doplňků stravy na trhu v ČR i Slovensku, obsazujeme otevřenou pozici: Back-office manažer/ka - administrace, logistika
Nabídneme Vám různorodou a pestrou pracovní agendu, příjemné, milé a přátelské pracovní prostředí v menším kolektivu na Praze 6.
Nástup možný srpen/dle dohody.
Náplň práce
· Vyřizování a zpracování objednávek zákazníků v ekonomickém programu POHODA a EDI
· Vystavování účetních dokladů
· Správa a řízení skladových zásob
· Koordinační aktivity se zaměstnanci skladu – zajištění expedice produktů zákazníkům dle přijatých objednávek
· Správa a administrace produktového portfolia, listování nových produktů
· Příprava podkladů pro kampaně v rámci podpory prodeje, administrace programu e-shop
· Zpracovávání textových podkladů pro webové stránky – eshopu
· Zpracovávání analytické a statistické evidence
Požadujeme
· Úspěšně ukončené SŠ/VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením
. Předchozí zkušenosti s administrativní činnosti, ideálně zaměřené na logistickou agendu
. AJ na komunikativní úrovni
. Znalost programu Pohoda - skladové hospodářství - vítáno
. Zkušenosti s MS Office - Word, Excel
Nabízíme
. Příjemné pracovní prostředí v menším přátelském a sehraném kolektivu
. Možnost načerpat zkušenosti s přesahem do jiných oborů s karierním růstem
. Pracovní doba: pondělí - pátek s prvky flexibility
. 25 dnů dovolené, mobil. telefon, stravenkový paušál
. Atraktivní finanční ohodnocení + 13. plat
. Pracoviště na Praze 6 s výbornou dopravní dostupností MHD
. Nástup na pozici možný od srpna/dle domluvy
Pokud Vás pozice zaujala, prosíme o zaslání vašeho aktuálního životopisu. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000