Administrativní zpracování zakázek až 36.000,-

Chceš se učit od špiček v oboru a pracovat pro nadnárodní společnost? Chceš výbornou položku do tvého životopisu? Přesto však stále váháš? Co když přidáme přátelské prostředí, super šéfa a milé kolegy?

Co bys měl dělat?

- jedná se o komunikaci s novými i stávajícími zákazníky nad jejich objednávkami a následné převedení informací do našich systémů, tak aby mohla začít samotná výroba

- evidenci nových objednávek a přepracování objednávky do výrobních zakázek

- Tvým úkolem bude také komunikace nad zakázkou s obchodním oddělením a samotnou výrobou

- Užiješ znalost němčiny. Budeš komunikovat s výrobním závodem v Německu, zpravidla formou reportů a informací o probíhajících zakázkách

- zkrátka hledáme parťáka, který se nezalekne ani technických pojmů

Jakého kandidáta hledáme:

- hledáme ideálně člověka, který se nebojí telefonovat, je pečlivý, je technicky zdatný a v ideálním případě umí číst technickou dokumentaci

- jedná se o práci ve směnné režimu 6:00 – 14:00 a 8:00 – 16:00. Pokud bys preferoval čas 8:00 – 16:00 nevadí

- důležitá je znalost němčiny (angličtina výhodou)

- využiješ znalost Excelu, výhodou je znalost práce v SAP

Nabízíme:

- 22.000 - 29.000 (pro technicky zdatné nabízíme diskuzi o individuálním navýšení)

- zázemí nadnárodní společnosti

- bonusy, prémie

- PC a mobilní telefon

- stravenky

- fajn kolegy a šéfa

- moderní prostředí

Veronika Čechová
Mendlovo náměstí 149/16
60300 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143