Pro našeho klienta, globální farmaceutickou společnost, která má zastoupení po celém světě, aktuálně obsazujeme zajímavou pracovní pozici: Asistent/ka oddělení Clinical, Medical & Regulatory (CMR)
Jste organizovaný/á, samostatný/á a máte rád/a různorodou práci? Máte smysl pro detail a zvládáte více úkolů najednou? Přidejte se k týmu v prestižní mezinárodní společnosti, kde podpoříte chod oddělení a directora Clinical, Medical & Regulatory (CMR).
Požadujeme plynulou úroveň anglického jazyka - denní komunikace s nadřízeným ze zahraničí.
Společnost nabízí motivující finanční ohodnocení na základě předchozích zkušeností, bohatý benefitní balíček i moderní pracovní prostředí.
Nástup možný ihned/dle domluvy
Lokalita pracoviště: Praha 8, výborná dopravní dostupnost
Co vás na této pozici čeká?
- Kompletní administrativní podpora CMR oddělení
- Podpora pro ředitele CMR, vedoucího CMM, lékařský tým a oddělení
- Organizace seminářů, školení a dalších odborných akcí
- Plánování kalendáře ředitele, zajištění služebních cest a schůzek
- Spolupráce s dalšími týmy a podpora týmové koordinace
- Správa interní dokumentace, SharePointu a databází
- Organizace týmových setkání, zápisy z jednání a jejich sledování
- Příprava prezentací a zajištění komunikace s interními i externími partnery
- Zajištění chodu kanceláře a každodenní agendy
Jaké jsou naše požadavky?
- Úspěšně ukončené SŠ vzdělání s maturitou (VOŠ, případně Bc.)
- Plynulá komunikace v anglickém jazyce (B2+ - C1) + český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- Výborné organizační schopnosti
- Samostatnost, komunikační dovednosti, aktivní přístup k práci, týmovost, ochota, pečlivost a důslednost
- Chuť a zájem učit se novým věcem a rozvíjet se
- Pozitivní myšlení, orientace na řešení problémů, přístup „jde to“
- Schopnost dobře si organizovat práci, určovat priority a zvládat více úkolů najednou
- Velmi dobré počítačové dovednosti (MS Office – PowerPoint, Excel)
- Jako osobnost byste měl/a být samostatný/á, iniciativní a schopný/á inspirovat ostatní. Měl/a byste být analytický/á a přicházet s řešeními proaktivně.
Nabízíme:
- Pracovní příležitost v celosvětově známé farmaceutické společnosti
- Konkurence schopné finanční ohodnocení - na základě Vašich přechozích zkušeností
- Podpora při zaučení
- Nadstandardní benefitní systém - 5 týdnů dovolené, 5 sick days, 1 bridge day, stravenkový paušál ve výši 180 Kč plně hrazený, benefit plus karta, příspěvek k narození dítěte, plně hrazený roční kupon MHD, zaměstnanecké akcie, penzijní připojištění a další
- Pružná pracovní doba - pondělí - pátek, možnost HO 1 den v týdnu
- Lokalitu pracoviště na Praze 8 v moderním novém pracovním prostředí - různé pracovní zóny, terasa, well being koncept
- Nástup možný ihned/dle domluvy
Pokud Vás nabídka oslovila, poprosíme Vás o zaslání Vašeho aktuální CV ideálně s průvodním dopisem. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000