Do stabilní a respektované společnosti s mezinárodním přesahem hledáme zkušenou a profesionální asistentku/asistenta, která/ý má skvělé organizační schopnosti, přirozený cit pro diskrétnost a plynulou úroveň angličtiny.
Pokud mátu praxi na obdobné pozici, zvládáte být skutečnou oporou pro top management, dokážete si poradit v každé situaci, dotahujete věci do konce a hledáte práci, která je dynamická a různorodá - mohla by Vás tato nabídka oslovit.
Co bude vaším úkolem
- Kompletní administrativní podpora vedení společnosti
- Plánování a koordinace schůzek, kalendáře a služebních cest
- Příprava prezentací, podkladů a zápisů z porad
- Komunikace v češtině i angličtině – interně i s externími partnery
- Samostatné řešení každodenní agendy i ad hoc úkolů
- Zajištění důvěrného a efektivního chodu kanceláře
Požadavky:
- Zkušenosti na podobné asistentské pozici (ideálně z prostředí středního nebo vrcholového managementu)
- Angličtina na komunikativní plynulé úrovni – budete ji využívat denně v mluvené i písemné formě
- Výborné organizační schopnosti, samostatnost, preciznost a schopnost zvládat více úkolů najednou
- Reprezentativní vystupování, proaktivní přístup, diskrétnost a schopnost „držet tempo“
- Pokročilá znalost MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), znalost a využívání dalších nástrojů např. AI
Co nabízíme:
- Zázemí stabilní a silné společnosti s přesahem do zahraničí
- Rozmanitou a zodpovědnou pracovní agendu
- Důvěru, prostor pro samostatnost a vliv na chod věcí
- Kancelář v centru Prahy s výbornou dostupností
- Pracovní dobu s prvky flexibilního režimu s ochotou být k dispozici
- Motivující finanční ohodnocení
- Benefitní balíček
- Nástup možný ihned/dle dohody
Pokud Vás nabídka zaujala a rádi byste se dozvěděli bližší informace, přihlaste se prostřednictvím formuláře spolu s Vaším CV a průvodním dopisem. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000