Sales Support Planning Specialist, Praha 6, nástup možný ihned/dle dohody

Pro našeho klienta, celosvětově známou a stabilní společnost, která vyrábí i prodává sportovní/ fitness hodinky, GPS zařízení + navigační technologie, aktuálně obsazujeme klíčovou pozici: Sales Support Planning Specialist

Chceš být součástí týmu, který kombinuje obchodní myšlení, práci s daty a strategické plánování? Máš zkušenosti s cenotvorbou, forecasty a orientuješ se v prodejních trendech?

Hledáme kandidáta/ku, který/á se nebojí převzít odpovědnost za klíčové plánovací aktivity, ovládá pokročile Excel, má cit pro obchodní čísla a umí komunikovat napříč týmy i s partnery.

Co budete mít na starosti?

 Předvídání prodejů a sestavování forecastů
Budete analyzovat dostupná data a vytvářet realistické předpovědi budoucích prodejů na základě historických trendů i aktuální situace na trhu.

 Zpracování dat a reporting
Vaší každodenní rutinou bude příprava a aktualizace reportů (především v Excelu), porovnávání s plánovaným rozpočtem a vyhodnocování výsledků

 Monitoring trhu a přizpůsobování plánů
Sledujete dynamiku trhu a v případě potřeby navrhnete úpravy plánů, které reflektují nové okolnosti nebo příležitosti

 Správu a údržbu cenových nastavení v systémech
Budete se starat o přesné nastavení cen (Modifiers, Qualifiers, Pricelist) v systému Oracle a řešit případné nesrovnalosti

 Správu B2B účtů
Zajistíte správné nastavení a vedení zákaznických účtů v systémech Oracle a DRC

 Komunikaci s obchodními partnery
Budete v kontaktu s dealery a dalšími partnery, zajišťovat soulad mezi plánem a realitou a řešit cenové i obchodní podmínky

 Spolupráci napříč firmou
Úzce spolupracujete s obchodním týmem, marketingem, logistikou a dalšími odděleními – a také s centrálou ve Velké Británii a USA

Práci s databázemi a nástroji pro reporting
Využijete nástroje jako Qlik nebo jiné BI řešení k hlubší analýze dat a lepšímu porozumění prodejním trendům

Koho hledáme?

  • Zkušeného profesionála s praxí na obchodní, analytické nebo plánovací pozici
  • Někoho, kdo perfektně ovládá Excel – včetně pokročilých funkcí, analýz a práce s rozsáhlými daty
  • Uvítáme znalost systémů jako Oracle, Qlik nebo obdobných
  • Člověka s analytickým přístupem, schopného přemýšlet v souvislostech a hledat řešení
  • Komunikativní osobnost, která se nezalekne spolupráce s obchodními partnery ani mezinárodní komunikace
  • Nutná je angličtina na pokročilé úrovni – aktivně ji využijete v rámci denní agendy
  • Zodpovědného a samostatného člověka, který má rád pořádek v datech i ve svých výstupech
  • Pečlivost, zodpovědnost, týmová spolupráce

Co nabídneme?

  • Čeká vás různorodá práce, která má reálný dopad na fungování firmy
  • Stanete se součástí stabilní mezinárodní společnosti s přátelským pracovním prostředím, nápomocní kolegové, sehraný tým
  • Bohatý benefitní systém - 25 dnů dovolené, 3 sick days, stravenky, Multisport nebo benefit karta, jazykové kurzy, teambuildingové aktivity
  • Atraktivní finanční ohodnocení
  • Pracovní doba - pondělí - pátek s mírou flexibility
  • Pracoviště: Praha 6 s výbornou dopravní dostupností
  • Nástup možný ihned/dle domluvy

V případě zájmu nám prosím zašlete Váš aktuální životopis, přiložit můžete i průvodní dopis. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000