OBCHODNÍ MANAŽER/KA, PRAHA 6

Hledáme zkušeného obchodníka, který se orientuje v B2B a retail prostředí a má cit pro marketing i klientský přístup.


Nabízíme klíčovou pozici ve firmě působící v oblasti kosmetiky a doplňků stravy na CZ/SK trhu.

Pokud máte silné komunikační dovednosti, přehled v obchodních strategiích a chuť růst společně s firmou, pak by Vás tato pozice mohla oslovit.

-> Požadujeme min. 3 roky praxe z obdobné pozice se zaměřením na ekonomický směr nebo marketing, mediální komunikaci.

-> Nabídneme Vám různorodou a pestrou pracovní agendu, příjemné, milé a přátelské pracovní prostředí v menším kolektivu na Praze 6.

-> Nástup možný ihned/dle domluvy.

Hlavní pracovní činnosti pozice:

  • Plánování a naplňování obchodních cílů společnosti v oblasti distribuce kosmetických produktů a doplňků stravy na českém a slovenském trhu
  • Tvorba a realizace obchodní strategie vedoucí k dosažení stanoveného obratu
  • Vyhledávání nových obchodních příležitostí a rozvoj distribučních kanálů
  • Aktivní reprezentace společnosti a péče o vztahy s klíčovými zákazníky
  • Pravidelná analýza vývoje prodejů a návrh opatření pro zlepšení výsledků
  • Spolupráce se zákazníky na návrhu a realizaci marketingových akcí a kampaní, včetně jejich vyhodnocování
  • Účast na přípravě a realizaci trade marketingových aktivit
  • Monitoring prodeje a cenové hladiny u klíčových zákazníků
  • Reporting vedení společnosti a aktivní podíl na tvorbě celofiremní obchodní strategie
  • Úzká spolupráce s dalšími odděleními, především marketingem
  • Řešení operativních úkolů v oblasti obchodu a marketingu dle pokynů nadřízeného

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání, ideálně v oboru ekonomie, marketingu nebo mediální komunikace
  • Minimálně 3 roky praxe v oblasti obchodu, marketingu nebo obchodního managementu
  • Zkušenosti s obchodem v B2B i retail prostředí
  • Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti – slovem i písmem, profesionální vystupování
  • Orientace v tvorbě a realizaci obchodních a marketingových strategií
  • Schopnost samostatně plánovat, organizovat a dotahovat úkoly
  • Aktivní přístup, orientace na výsledek a schopnost navrhovat řešení
  • Týmová spolupráce napříč odděleními
  • Znalost češtiny nebo slovenštiny, angličtina na komunikativní úrovni (slovem i písmem)

Co nabízíme?

  • příjemné pracovní prostředí v menším přátelském a sehraném kolektivu
  • samostatnou a zodpovědnou roli s možností ovlivnit obchodní směřování firmy
  • zajímavé finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a výsledkům + 13. plat
  • příjemné pracovní prostředí a otevřenou firemní kulturu
  • 25 dnů dovolené, mob. telefon, příspěvek na stravování
  • nástup možný ihned/dle domluvy
  • výborná dopravní dostupnost na pracoviště na Praze 6

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaše aktuální CV, průvodní dopis je vítán. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000