ASISTENT/KA CEO a marketingového oddělení, Praha 6

Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti distribuce kosmetických produktů a doplňků stravy na trhu v ČR i Slovensku, obsazujeme otevřenou pozici: Asistent/ka CEO a marketingového oddělení.

Pozice je ideální pro kandidáty/ky, kteří mají silné organizační schopnosti, orientaci na výsledek a cit pro marketing a komunikaci. Požadujeme předchozí zkušenosti z administrativní/asistentské činnosti, komunikativní úroveň angličtiny.

Vítané jsou i zkušenosti s vedením kalendáře, práce s Canvou, Instragramem a Linkedinem.

Nabídneme Vám různorodou a pestrou pracovní agendu, příjemné, milé a přátelské pracovní prostředí v menším kolektivu na Praze 6.

Nástup možný ihned/dle domluvy.

Co Vás čeká?

Podpora CEO 50 %

  • vedení administrativy kanceláře CEO - evidence dokumentů, smluv, interních materiálů
  • správa kalendáře a plánování, organizace a koordinace pracovních schůzek, pracovní cest, interních/externích akcí
  • prioritizace úkolů a termínů
  • komunikace a emailová agenda - správa emailové schránky a reakce na e-maily dle pokynů CEO
  • komunikace s partnery, klienty a interním týmem jménem CEO
  • distribuce korespondence a její příprava
  • zápisy a řízení úkolů - vedení zápisů ze schůzek, jejich následné zpracování
  • upozorňování na nevyřešené úkoly a jejich eskalace
  • spolupráce s jednotlivými odděleními při implementaci rozhodnutí

Podpora marketingového oddělení 50 %

  • předkládání návrhů na realizace obchodních cílů společnosti
  • identifikace obchodních příležitostí, budování a rozvoj distribučních kanálů
  • reprezentace společnosti a udržování dobrých vztahů s klíčovými zákazníky
  • analytická činnost a reporting - monitoring prodeje cen u klíčových zákazníků
  • reporting vedení společnosti a spolupráce na firemní prodejní strategii
  • spolupráce na realizaci PR kampaní se zaměřením na sociální sítě

Jaké jsou požadavky?

  • úspěšně ukončené SŠ/VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením (obchod, marketing, apod.)
  • předchozí zkušenosti z asistentské činnosti, vedení kalendáře či marketingové zkušenosti
  • AJ na komunikativní úrovni
  • Proaktivita, orientace na detail, komunikativnost, reprezentace
  • Time management
  • Zkušenosti s MS Outlook
  • Zkušenosti s programem Canva, Instragram, Linkedin - velkou výhodou
  • Znalost základních principů ekonomie a orientace v marketingu - náklady, tržby, zisk, podpora prodeje

Co nabízíme?

  • příjemné pracovní prostředí v menším přátelském a sehraném kolektivu
  • možnost rozšíření znalostí a přesah asistentské činnosti spolu s marketingovými aktivitami
  • pracovní doba: pondělí - pátek s prvky flexibility
  • 25 dnů dovolené, mobil. telefon, stravenkový paušál
  • atraktivní finanční ohodnocení + 13. plat
  • pracoviště na Praze 6 s výbornou dopravní dostupností MHD
  • nástup na pozici možný ihned/dle domluvy

V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete Vaše aktuální CV, průvodní dopis je vítaný. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000