Administrativní brigádník na finanční oddělení - 150 Kč/ hod

Verze pro tisk

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost Accenture, hledáme vhodného brigádníka do finančního oddělení, s nástupem ihned a zájmem o dlouhodobou spolupráci.

Náplň práce:

- administrativní podpora oddělení
- práce s fakturami (kontrola, zadávání do systému apod.)
- práce s měsíčními uzávěrkami
- výpomoc v platebnímu týmu
- účtování příchozích plateb
- ad hoc úkoly

Požadujeme:

- časová flexibilita na 20+ hodin týdně (+ 100% docházka první a poslední pracovní den v měsíci kvůli uzávěrkám)
- AJ na komunikativní úrovni, min. B2
- MS Office - uživatelská znalost
- znalost SAP - výhodou
- zájem o dlouhodobou spolupráci
- studium ekonomicky zaměřené VŠ je výhodou
- ukončení SŠ vzdělání
- vhodné pro studenty VŠ a maminky na RD
- nástup ihned

Nabízíme:

- práci ve stabilní, mezinárodní outsourcingové společnosti Accenture
- možnost získat praxi ve finančním oddělení
- lokalita Prahy 7 - Holešovice
- dlouhodobou spolupráci
- nástupní mzdu 150 Kč/hod.
- mezinárodní prostředí a mladý kolektiv
- nástup ihned

V případě zájmu zašlete prosím své aktuální CV. Děkujeme.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.
Petra Babková

Odpovědět

DĚKUJEME, ŽE JSTE OSLOVIL NAŠI AGENTURU ZA ÚČELEM VYHLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ. JAKO SPRÁVCI OSOBNÍCH DAT JSME PODLE ZÁKONA Č. 101/2000 SB., O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ POVINNI, VYŽÁDAT SI VÁŠ SOUHLAS K ULOŽENÍ VAŠICH OSOBNÍCH DAT. TENTO SOUHLAS MŮŽETE KDYKOLI ODVOLAT.

AXIAL PERSONNEL AGENCY, S.R.O

Zpět