Administrativní podpora do účetního oddělení

Verze pro tisk

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, hledáme vhodného kandidáta na pozici Podpory účetního oddělení s pracovištěm na Vinohradech.

Co bude Vaše práce?

- administrativní podpora účetního oddělení
- třídění a příprava dokumentů (faktur) pro skenování
- skenování, archivace
- administrativní podpora Tax Managera
- další ad-hoc úkoly

Co o Vás očekáváme?

- studium VŠ - ideálně ekonomické zaměření
- flexibilitu 20 hod./ týden
- uživatelskou znalost MS Office
- angličtinu na komunikativní úrovni B2
- preciznost, zodpovědnost
- zájem o dlouhodobou spolupráci (min. půl roku)

Co Vám nabídneme?

- získání praxe na účetním oddělení významné mezinárodní společnosti
- pracoviště na Praze - Vinohrady
- finanční ohodnocení 130 Kč/ hod.
- dlouhodobou spolupráci
- nástup ihned

V případě, že Vás pozice zaujala, zašlete prosím svůj životopis.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.
Petra Babková

Odpovědět

DĚKUJEME, ŽE JSTE OSLOVIL NAŠI AGENTURU ZA ÚČELEM VYHLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ. JAKO SPRÁVCI OSOBNÍCH DAT JSME PODLE ZÁKONA Č. 101/2000 SB., O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ POVINNI, VYŽÁDAT SI VÁŠ SOUHLAS K ULOŽENÍ VAŠICH OSOBNÍCH DAT. TENTO SOUHLAS MŮŽETE KDYKOLI ODVOLAT.

AXIAL PERSONNEL AGENCY, S.R.O

Zpět