Administrativní práce 28.000 Kč + stravenky 100 Kč

Verze pro tisk

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Hledáme:

Pro našeho významného klienta, společnost zabývající se výrobou stavební chemie, hledáme kandidáty na administrativní práci:

Náplň práce:

• Zpracování převážně telefonických objednávek od zákazníků
• Řešení dostupnosti výrobků a zboží v rámci firemního systému
• Příprava expedičních dokladů
• Příprava fakturačních dokladů a fakturace zákazníkům

Požadujeme:

• Znalost práce na PC je zde podmínkou (běžné kancelářské programy)
• Samostatnost, pečlivost, komunikativnost a proklientský přístup
• Schopnost poradit si i ve vypjatějších situacích
• Znalosti AJ případně NJ na úrovni alespoň mírně pokročilá výhodou

Nabízíme:

• JEDNOSMĚNNÝ REŽIM (PONDĚLÍ – PÁTEK)
• Flexibilní pracovní doba – cca 7:00-15:30
• Měsíční základní mzda 28.000 Kč hrubého.
• 5 týdnů dovolené
• Stravenky v hodnotě 100 Kč
A v neposlední řadě milý, přátelský kolektiv a slušné zacházení…

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED!

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.
Denisa Krkošková

Odpovědět

DĚKUJEME, ŽE JSTE OSLOVIL NAŠI AGENTURU ZA ÚČELEM VYHLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ. JAKO SPRÁVCI OSOBNÍCH DAT JSME PODLE ZÁKONA Č. 101/2000 SB., O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ POVINNI, VYŽÁDAT SI VÁŠ SOUHLAS K ULOŽENÍ VAŠICH OSOBNÍCH DAT. TENTO SOUHLAS MŮŽETE KDYKOLI ODVOLAT.

AXIAL PERSONNEL AGENCY, S.R.O

Zpět