REFERENTKA obchodního oddělení s AJ - back office - Praha 1

Verze pro tisk

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Česká renomovaná obchodní společnost hledá do svého týmu v oddělení back office zkušenou obchodní referentku s mírně pokročilou angličtinou - používá se zejména v písemné formě.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

- zadávání objednávek a fakturace
- evidence smluvní dokumentace
- organizace dodávek s externími dodavateli
- sledování platební morálky partnerů
- administrativní zpracování reklamací
- spolupráce při závěrkových operacích

Požadujeme:

- SŠ vzdělání
- dlouholetá praxe v administrativě (obchodní oddělení, zpracování zakázek)
- zkušenosti s fakturací
- angličtina písmem - mírně pokročilá znalost, komunikace s klienty v emailové podobě
- znalost práce na PC - MS Office
- dobré komunikační schopnosti
- pečlivost, důslednost a samostatnost

Nabízíme:

- zaměstnání v renomované stabilní společnosti
- různorodou práci
- dlouhodobou spolupráci - HPP na dobu neurčitou
- místo výkonu práce je centrum Prahy
- nástup ihned
- zaměstnanecké benefity - stravenky, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dovolenou, penzijní připoijštění
- platové ohodnocení 30 000 Kč hrubého nástup, po zapracování možnost navýšení

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete prosím své CV k rukám pana Haladeje. Děkujeme.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.
Martin Haladej

Odpovědět

DĚKUJEME, ŽE JSTE OSLOVIL NAŠI AGENTURU ZA ÚČELEM VYHLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ. JAKO SPRÁVCI OSOBNÍCH DAT JSME PODLE ZÁKONA Č. 101/2000 SB., O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ POVINNI, VYŽÁDAT SI VÁŠ SOUHLAS K ULOŽENÍ VAŠICH OSOBNÍCH DAT. TENTO SOUHLAS MŮŽETE KDYKOLI ODVOLAT.

AXIAL PERSONNEL AGENCY, S.R.O

Zpět