Administrativní podpora HR - 160 - 170 Kč/hod.

Verze pro tisk

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho klienta, mezinárodní IT společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici HR Services Specialist, pracoviště Praha 4.

Náplň práce:

- administrativní práce s vysoce citlivými daty
- zprocesování pracovních aktivit, delegace pracovních úkolů
- tvorba reportů a tabulek
- práce v archivu
- ad hoc administratva

Požadujeme:

- předchozí zkušenost s administrativou (alespoň 1 rok)
- AJ na pokročilé úrovni (psaná i mluvená forma), ČJ výhodou
- organizovanost, pečlivost, samostatnost
- orientace na detail, analytické myšlení
- studenty VŠ
- časová flexibilita (20 hod./týdně)

Nabízíme:

- příjemné, mezinárodní pracovní prostředí ve známé IT společnosti
- dlouhodobá spolupráce
- pracoviště na Praze 4
- nástupní plat 160-170 Kč/hod (dle zkušeností)
- občerstvení na pracovišti
- vynikající dopravní spojení
- nástup ihned

V případě zájmu, zašlete Vaše CV. Děkujeme!

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.
Petra Babková

Odpovědět

DĚKUJEME, ŽE JSTE OSLOVIL NAŠI AGENTURU ZA ÚČELEM VYHLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ. JAKO SPRÁVCI OSOBNÍCH DAT JSME PODLE ZÁKONA Č. 101/2000 SB., O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ POVINNI, VYŽÁDAT SI VÁŠ SOUHLAS K ULOŽENÍ VAŠICH OSOBNÍCH DAT. TENTO SOUHLAS MŮŽETE KDYKOLI ODVOLAT.

AXIAL PERSONNEL AGENCY, S.R.O

Zpět