Recepční - asistent/ka 20 - 25 hod./týdně 150 Kč

Verze pro tisk

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho klienta, mezinárodní investiční společnost se sídlem na Praze 8 - Karlín, hledáme vhodné kandidáty na pozici recepční - asistent/ka

Náplň práce:

- administrativní práce (pošta, emaily, telefony, administrativní ad hoc podpora)
- uvítání a uvádění příchozích návštěv
- zajištění chodu recepce
- příprava občerstvení pro klienty

Požadujeme:

- příjemné a reprezentativní vystupování
- AJ na komunikativní úrovni
- MS office uživatelská znalost
- časovou flexibilitu - 20 - 25 hod./týdně
- samostatnost a pečlivost

Nabízíme:

- příjemné pracovní prostředí v dobré dostupnosti
- 150 Kč/hod.
- dlouhodobá spolupráce
- nástup ihned

V případě zájmu, pošlete prosím své CV.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.
Petra Babková

Odpovědět

DĚKUJEME, ŽE JSTE OSLOVIL NAŠI AGENTURU ZA ÚČELEM VYHLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ. JAKO SPRÁVCI OSOBNÍCH DAT JSME PODLE ZÁKONA Č. 101/2000 SB., O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ POVINNI, VYŽÁDAT SI VÁŠ SOUHLAS K ULOŽENÍ VAŠICH OSOBNÍCH DAT. TENTO SOUHLAS MŮŽETE KDYKOLI ODVOLAT.

AXIAL PERSONNEL AGENCY, S.R.O

Zpět