Administrativní výpomoc finančního oddělení - 150-170Kč/hod.

Verze pro tisk

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho klienta, mezinárodní outsourcingovou společnost Accenture, hledáme vhodné kandidáty na výpomoc finančnímu oddělení.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

- administrativní podpora účetního a finančního oddělení
- transakční práce
- práce v interních programech (vymáhání pohledávek/faktur, zpracování faktur apod.)

Tohle už máš:

- AJ na komunikativní úrovni
- zkušenosti s účetnictvím a financemi (ideálně student VŠ)
- MS Office na uživatelské úrovni
- časovou flexibilitu na 20 hodin týdně
- zkušenost se SAP a procesem Collections a Cash application velkou výhodou

Nabízíme:

- zajímavou práci v mezinárodním týmu
- zázemí stabilní společnosti
- práci na Praze 4 - Pankrác
- nástupní mzdu 150-170Kč/hod. (dle zkušeností)
- dlouhodobou spolupráci s nástupem v říjnu/listopadu 2018

V případě zájmu nám prosím pošli své aktuální CV. Budeme se těšit!

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.
Josefína Kubertová

Odpovědět

DĚKUJEME, ŽE JSTE OSLOVIL NAŠI AGENTURU ZA ÚČELEM VYHLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ. JAKO SPRÁVCI OSOBNÍCH DAT JSME PODLE ZÁKONA Č. 101/2000 SB., O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ POVINNI, VYŽÁDAT SI VÁŠ SOUHLAS K ULOŽENÍ VAŠICH OSOBNÍCH DAT. TENTO SOUHLAS MŮŽETE KDYKOLI ODVOLAT.

AXIAL PERSONNEL AGENCY, S.R.O

Zpět