OFFICE COORDINATOR/RECEPČNÍ, nástup možný ihned, PHA 8

Pro globální farmaceutickou společnost, která má zastoupení po celém světe, hledáme pozitivního a organizačně nadaného Office Coordinátora / Recepčního s angličtinou, který se stane nejen tváří společnosti, ale i nepostradatelnou součástí každodenního chodu kanceláře.

Pokud chcete pracovat v prostředí, kde je každý den jiný, rádi komunikujete s lidmi a máte smysl pro detail, neváhejte se přihlásit!

Vaše agenda bude spočívat v organizaci a provozu chodu kanceláře a zajištění administrativy na recepci. Nabídneme Vám atraktivní finanční ohodnocení i bohatý benefitní systém 5 týdnů dovolené, 5 sick days, 1 bridge day, plně hrazené stravné ve výši 180 Kč, benefit plus karta, příspěvek k narození dítěte, plně hrazený roční kupon MHD, zaměstnanecké akcie, penzijní připojištění a další.

Pracoviště: Praha 8

Nástup možný ihned/dle domluvy

Co Vás čeká? Vaše role bude dělena mezi administrativní podporu kanceláře a recepci

Office Coordinator

  • Budete hlavním pilířem organizace chodu kanceláře a kontaktní osobou pro interní i externí spolupráci
  • Komunikace se správou budovy, dodavateli i interními týmy
  • Organizace interních setkání, eventů a zaměstnaneckých aktivit ve spolupráci s HR
  • Správa kancelářských potřeb, občerstvení a vybavení


Recepce

  • Komunikace s návštěvníky a podpora kolegů v každodenní agendě
  • Správa pošty, telefonů a zasedacích místností
  • Koordinace dodavatelů a objednávek

Co od Váš očekáváme?

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou
  • Angličtinu na úrovni B2 – komunikace písemná i ústní
  • Skvělé organizační schopnosti a přátelský přístup
  • Samostatnost, pečlivost a smysl pro detail
  • Jste organizační typ, máte komunikační dovednosti, proaktivní přístup k práci, schopnost týmové práce
  • Zvládáte velmi dobře time management
  • Běžné znalosti MS Office
  • Zkušenost na obdobné pozici je vítána

Co Vám nabídneme?

  • Atraktivní pracovní nabídku v celosvětově známé farmaceutické společnosti, se stabilitou na trhu i s možností karierního růstu
  • Zajímavé finanční ohodnocení - na základě předchozích zkušeností
  • Bohatý benefitní systém 5 týdnů dovolené, 5 sick days, 1 bridge day, stravné ve výši 180 Kč plně hrazené zaměstnavatelem, benefit plus karta, příspěvek k narození dítěte, plně hrazený roční kupon MHD, zaměstnanecké akcie, penzijní připojištění a další
  • Pracovní doba - pondělí - pátek 8:00 - 16:30 hod.
  • Lokalitu pracoviště na Praze 8 v moderním pracovním prostředí - různé pracovní zóny, terasa, well being koncept
  • Nástup možný ihned/dle domluvy

Pakliže Vás nabídka oslovila, prosím o zaslání aktuální CV nejlépe s průvodním dopisem. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000