Pro globální farmaceutickou společnost, která má zastoupení po celém světe, hledáme pozitivního a organizačně nadaného Office Coordinátora / Recepčního s angličtinou, který se stane nejen tváří společnosti, ale i nepostradatelnou součástí každodenního chodu kanceláře.
Pokud chcete pracovat v prostředí, kde je každý den jiný, rádi komunikujete s lidmi a máte smysl pro detail, neváhejte se přihlásit!
Vaše agenda bude spočívat v organizaci a provozu chodu kanceláře a zajištění administrativy na recepci. Nabídneme Vám atraktivní finanční ohodnocení i bohatý benefitní systém 5 týdnů dovolené, 5 sick days, 1 bridge day, plně hrazené stravné ve výši 180 Kč, benefit plus karta, příspěvek k narození dítěte, plně hrazený roční kupon MHD, zaměstnanecké akcie, penzijní připojištění a další.
Pracoviště: Praha 8
Nástup možný ihned/dle domluvy
Co Vás čeká? Vaše role bude dělena mezi administrativní podporu kanceláře a recepci
Office Coordinator
- Budete hlavním pilířem organizace chodu kanceláře a kontaktní osobou pro interní i externí spolupráci
- Komunikace se správou budovy, dodavateli i interními týmy
- Organizace interních setkání, eventů a zaměstnaneckých aktivit ve spolupráci s HR
- Správa kancelářských potřeb, občerstvení a vybavení
Recepce
- Komunikace s návštěvníky a podpora kolegů v každodenní agendě
- Správa pošty, telefonů a zasedacích místností
- Koordinace dodavatelů a objednávek
Co od Váš očekáváme?
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Angličtinu na úrovni B2 – komunikace písemná i ústní
- Skvělé organizační schopnosti a přátelský přístup
- Samostatnost, pečlivost a smysl pro detail
- Jste organizační typ, máte komunikační dovednosti, proaktivní přístup k práci, schopnost týmové práce
- Zvládáte velmi dobře time management
- Běžné znalosti MS Office
- Zkušenost na obdobné pozici je vítána
Co Vám nabídneme?
- Atraktivní pracovní nabídku v celosvětově známé farmaceutické společnosti, se stabilitou na trhu i s možností karierního růstu
- Zajímavé finanční ohodnocení - na základě předchozích zkušeností
- Bohatý benefitní systém 5 týdnů dovolené, 5 sick days, 1 bridge day, stravné ve výši 180 Kč plně hrazené zaměstnavatelem, benefit plus karta, příspěvek k narození dítěte, plně hrazený roční kupon MHD, zaměstnanecké akcie, penzijní připojištění a další
- Pracovní doba - pondělí - pátek 8:00 - 16:30 hod.
- Lokalitu pracoviště na Praze 8 v moderním pracovním prostředí - různé pracovní zóny, terasa, well being koncept
- Nástup možný ihned/dle domluvy
Pakliže Vás nabídka oslovila, prosím o zaslání aktuální CV nejlépe s průvodním dopisem. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000