Pro našeho prestižního klienta, celosvětově uznávanou automobilovou společnost, hledáme vysoce profesionálního a organizovaného osobního asistenta/ku generálního ředitele pro střední a východní Evropu.
Pokud hledáte dynamickou roli v mezinárodním prostředí s možností podílet se na strategických procesech společnosti, tato pozice je pro vás!
Nabídneme Vám řadu benefitů i konkurenceschopné mzdové ohodnocení.
Nástup na pozici je možný ihned/dle domluvy.
Náplň práce
- Budete pravou rukou generálního ředitele a zajistíte hladký chod jeho každodenní agendy
- Kompletní administrativní podpora: zpracování pošty, správa diáře, organizace cest
- Udržování přehledu o důležitých událostech, výročích a klíčových schůzích
- Zodpovědnost za schvalovací procesy a administrativní workflow
- Správa cestovních nákladů a jejich proplácení
- Aktivní účast na klíčových schůzích a zpracování zápisů
- Podpora interní i externí komunikace s centrálou a vedením CEE regionu
- Příprava podkladů pro rozhodovací procesy
- Spolupráce na strategických projektech
Koho hledáme?
- Zkušeného profesionála s min. 3 lety praxe v osobní asistenci vrcholového managementu
- Absolventa obchodního/ekonomického vzdělání
- Plynulou znalost německého a anglického jazyka (B2/C1)
- Rodilého mluvčího češtiny nebo slovenštiny
- Pokročilou uživatelskou úroveň MS Office
- Zkušenost z mezinárodního prostředí (výhodou)
- Osobu se silnými organizačními, komunikačními a koordinačními dovednostmi
- Diskrétního a loajálního partnera pro generálního ředitele
Co nabízíme:
- pracovní smlouvu s celosvětově známou automobilovou společností
- dlouhodobou spolupráci a možnost osobního rozvoje
- atraktivní finanční ohodnocení - na základě předchozích zkušeností
- bohatý benefitní balíček - 25 dní dovolené, stravenky, flexibilní pracovní doba, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní a životní pojištění, možnost kurzů a vzdělávání, občerstvení na pracovišti s výbornou kávou, příspěvky na sport/kulturu, finanční bonusy
- příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích
- hybridní pracovní model - na základě kalendáře a požadavků generálního ředitele
- pracoviště: Praha 4, skvělá dopravní dostupnost
- možnost nástupu - ihned/dle domluvy
V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete Vaše aktuální CV, nejlépe s průvodním dopisem. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000