Pro našeho klienta, společnost, která se specializuje na výrobu elektrotechnických produktů, zejména v oblasti rozvodných systémů a ochrany elektrických instalací, obsazujeme pozici: OBCHODNĚ-TECHNICKÉHO ZÁSTUPCE
Pozice je otevřena pro zkušené obchodní zástupce s prokazatelnou předchozí praxí, kteří mají tah na branku a dokážou prodat zboží s vysokou přidanou hodnotou i cenou.
Požadujeme úspěšně ukončené SŠ nebo VŠ s elektrotechnickým zaměřením.
Požadovaný region: jihozápad Čech, Jižní Čechy
Nástup možný ihned/dle domluvy.
Náplň práce:
- přinášet nový potenciál, tj. nové obchodní příležitosti ze svého regionu jihozápad Čech, celé Jižní Čechy, být tzv. "hunter"
- znalost v oblasti vyhledávání projektů
- jednání s investory a realizátory v různých segmentech trhu
- návštěvy u zákazníků s důrazem na vyhledávání uplatnění produktů i projektů
- monitorování konkurence
- reporting výsledků ve svěřeném regionu
Požadujeme:
- ukončené SŠ nebo VŠ v elektrotechnickém oboru
- znalosti v oboru elektro/silnoproud průmyslu
- zkušenosti s realizátory projektů, projektanty v oboru elektro
- zkušenosti v oborech fotovoltaika nebo tepelná čerpadla - velkou výhodou
- schopnost aktivní komunikace s investory
- prokazatelnou orientaci ve významných společnostech i investorech v oblasti elektro
- prokazatelnou znalost elektro velkoobchodů (distributoři + OEM partneři)
- schopnost pracovat v týmu, konzultovat a schvalovat nabídky
- umět řešit požadavky, stížnosti, storna ze strany zákazníků
- schopnost argumentace u produktů s vyšší kvalitou a přidanou hodnotou
- umění prodat zboží s vysokou přidanou hodnotou i cenou
- reprezentativní vystupování, výborné komunikační dovednosti
- důraz na pozitivní myšlení
- práce na PC
- ŘP. sk. B - aktivní řidič
- Anglický nebo německý jazyk na mírně pokročilé úrovni (školení v cizím jazyce)
Nabídka:
- zázemí stabilní české společnosti, která je na českém trhu více než 30 let, mateřská středně velká nadnárodní společnost v Německu
- motivační finanční ohodnocení dle výsledků: fixní + variabilní částka
- pracovní doba: pondělí - pátek, 4 dny v terénu
- služební auto i k soukromým účelům
- 20 dnů dovolené v prvním roce, další roky 25 dnů
- notebook, telefon, penzijní připojištění, stravenky, vzdělávání (produktová školení, školení na interní CRM systém)
- vhodné pro kandidáty s bydlištěm např: Benešovsko, Berounsko, Příbramsko, okolí Prahy, Plzeňsko, Tábor, Písek, Kladno, Litoměřice
- nástup možný ihned/dle dohody
V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete Váš aktuální životopis. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000