Pro našeho klienta, globální farmaceutickou společnost, aktuálně hledáme kvalifikovaného a zkušeného kandidáta/tku na pozici FP&A Senior Specialist.
Budete zodpovědní za podporu finančního plánování a reportingu pro konkrétní divizi ze strany Globálního sdíleného servisního centra. Každodenní komunikace v AJ - plynulá komunikace nutná!
Možnost hybridního režimu práce - HO/kancelář, 35 dnů volna/rok, atraktivní finanční ohodnocení + roční bonusy.
Nástup možný ihned/dle domluvy.
Pracoviště: Praha 1 - centrum
Mezi hlavní povinnosti na této pozici patří mimo jiné:
- Spolupráce s komerční/ nekomerční oblastí při tvorbě budgetů a forecastů
- Zaměření na provozní výdaje a jejich sledování
- Agenda spojena s přípravou reportingových balíčků pro každé období pro obchodní a finanční oblast
- Sledování skutečných výdajů, prognózování a sestavování rozpočtu - shromažďování / koordinace se zúčastněnými stranami
- Vypracování prezentací budgetů a forecastů
- Příprava odhadů výdajů na vysoké úrovni dle potřeby
- Opravy kmenových dat a výsledků (nákladová střediska/přehledy)
- Vylepšení a automatizace výkazů FP&A
- Spolupráce s obchodními a finančními partnery při poskytování služeb v oblasti plánování a reportingu pro přidělené divize
- Připravovat ad-hoc reporty a analýzy s využitím nástrojů finančního výkaznictví společnosti a podnikových systémů
- Odpovídat za přesnost a dosahovat požadované přesnosti u všech definovaných klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI)
- Udržovat konzistentní a efektivní procesy pro udržování a vytváření standardizovaných služeb FP&A a zároveň zajišťovat dodržování všech požadavků na kvalitu a kontrolu
Požadujeme:
- Úspěšně ukončené VŠ vzdělání v oboru podnikové administrativy nebo financí
- Minimálně 4 roky zkušeností v oblasti finančního plánování a analýz a 2 roky ve stávající pozici podporující finanční plánování a analýzy, předpovědi a manažerské reportingy a analýzy
- Silné plánovací, konsolidační a reportingové dovednosti FP&A
- Pokročilé zkušenosti - MS Excel, makra, automatizace,vizualizace
- Plynulá znalost anglického jazyka na obchodní úrovni - ústně a písemně, znalost dalších jazyků je výhodou
Požadavky na technické dovednosti:
- Zkušenosti s IS SAP nebo jinými databázemi
- Požadujeme pokročilé znalosti práce na PC, automatizace, makra, vizualizace (PBI, SAC)
- Ochota a chuť učit se novým finančním technologiím
- Schopnost číst, analyzovat a interpretovat podnikové finanční výkazy
- Efektivní práce v rychlém a dynamickém prostředí, pod tlakem a s vysokou mírou profesionality
- Týmový hráč se zaměřením na spolupráci, komunikaci
- Silné organizační schopnosti pro koordinaci a řízení více projektů a činností
- Pozitivní přístup a schopnost řešit problémy a analytické dovednosti s proaktivním stylem řízení při zavádění nových procesů
Výhodou:
- Profesionální zkušenosti v organizaci s provozem v několika zemích
- Podpora FP&A pro obchodní a marketingové organizace
- Zkušenosti v farmaceutickém nebo FMCG odvětví jsou výhodou
Nabízíme:
- Spolupráci s velkou mezinárodní farmaceutickou společností se stabilitou na trhu
- Hybridní pracovní režim - kancelář/home office
- Atraktivní finanční ohodnocení na základě předchozích zkušeností + roční bonusy
- 25 dnů dovolené, 10 sick days, stravenkový paušál, roční bonusy, benefitní program
- Plný pracovní úvazek - 40 hod./týden
- Pracoviště - Praha 1 s výbornou dopravní dostupností
- Nástup možný ihned/dle domluvy
V případě zájmu nám prosím zašlete Vaše aktuální CV. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000