Pro našeho významného klienta, zavedenou a stabilní českou společnost poskytující domácí zdravotní péči, aktuálně obsazujeme zajímavou pracovní pozici: Finanční ředitel/controller
Pozice je otevřena pro kandidáty/ky, kteří/é mají vzdělání ekonomického nebo finančního zaměření, disponují prokazatelnou předchozí znalostí (min. 3 - 5 let) finančních nástrojů a metod, vč. analýzy, plánování a reportingu. Současně mají zkušenost s právními a regulačními požadavky týkající se účetnictví a finančního řízení.
Nabídneme Vám příjemné pracovní prostředí rodinného typu se stabilním vedením společnosti, ochotné nápomocné kolegy, dlouhodobou spolupráci a příležitost být součástí nejlepší firmy ve svém oboru.
Nástup na pozici možný ihned/dle domluvy
Pracoviště: Praha 3 s výbornou dopravní dostupností
Náplň práce:
- komplexní finanční řízení společnosti
- analýza aktuální finanční situace vč. finančních procesů uvnitř společnosti
- předložení návrhů na zlepšení, jejich implementace a průběžné udržování optimálních rutinních finančních procesů vč. krátkodobých i dlouhodobých finančních strategií
- vyhodnocení a návrhy na zlepšení v oblasti obchodu - prodeje služeb - v.z.p. i ostatní
- návrhy na zlepšení v oblasti nákupu zboží a služeb, mzdové politiky
- řízení cashflow a likvidity
- návrhy celkové investiční strategie i konkrétních kroků
- zaměření se na optimalizaci finančních toků mezi současnými společnostmi
- natavení a udržování daňové optimální struktury transakcí
- finanční analýzy rozvojových, marketingových a dalších projektů společnosti a vyhodnocení jejich realizace
- kontrolní činnost v oblasti vnitřních finančních procesů společnosti
- pravidelné měsíční reporty vedení společnosti, osobní schůzky
- úzká spolupráce s oddělením účtování zdravotním pojišťovnám
- spolupráce s externí účetní firmou, auditory
Požadujeme:
- úspěšně ukončené magisterské vzdělání ekonomického/finančního směru
- prokazatelné předchozí zkušenosti 3 - 5 let z obdobné pozice
- znalost finančních nástrojů a metod, vč. analýzy, plánování, reportingu
- zkušenost s právními, regulačními požadavky týkající se účetnictví a finančního řízení
- MS Excel - pokročilá znalost
- analytické myšlení, systematičnost, orientace na detail, zodpovědnost, týmovost
- ochota dále se v oboru vzdělávat
- vysoká míra vlastní iniciativy
- zájem o zdravotnické odvětví - velkou výhodou
- zájem o dlouhodobou spolupráci
Nabízíme:
- kmenový zaměstnanecký poměr se zavedenou ryze českou agenturou poskytující domácí zdravotnickou péči
- komplexní agendu s přesahem do dalších oddělení společnosti
- díky nekorporátnímu prostředí tak i možnost ovlivnit vlastní práci a růst firmy
- příjemné a přátelské pracovní prostředí rodinného typu
- pracovní doba pondělí - pátek - 7:30 - 16:00 hod.
- 20 dnů dovolené, sick days, stravenkový paušál nebo stravenky, notebook, telefon
- výborná lokalita pracoviště: Praha 3
- nástup možný ihned/dle domluvy
V případě, že Vás tato nabídka oslovila, prosíme o zaslání aktuálního životopisu ideálně s průvodním dopisem. Děkujeme.
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000