Finanční ředitel/controller, česká společnost (zdravotnická péče), Praha 3

Pro našeho významného klienta, zavedenou a stabilní českou společnost poskytující domácí zdravotní péči, aktuálně obsazujeme zajímavou pracovní pozici: Finanční ředitel/controller

Pozice je otevřena pro kandidáty/ky, kteří/é mají vzdělání ekonomického nebo finančního zaměření, disponují prokazatelnou předchozí znalostí (min. 3 - 5 let) finančních nástrojů a metod, vč. analýzy, plánování a reportingu. Současně mají zkušenost s právními a regulačními požadavky týkající se účetnictví a finančního řízení.

Nabídneme Vám příjemné pracovní prostředí rodinného typu se stabilním vedením společnosti, ochotné nápomocné kolegy, dlouhodobou spolupráci a příležitost být součástí nejlepší firmy ve svém oboru.

Nástup na pozici možný ihned/dle domluvy
Pracoviště: Praha 3 s výbornou dopravní dostupností

Náplň práce:

  • komplexní finanční řízení společnosti
  • analýza aktuální finanční situace vč. finančních procesů uvnitř společnosti
  • předložení návrhů na zlepšení, jejich implementace a průběžné udržování optimálních rutinních finančních procesů vč. krátkodobých i dlouhodobých finančních strategií
  • vyhodnocení a návrhy na zlepšení v oblasti obchodu - prodeje služeb - v.z.p. i ostatní
  • návrhy na zlepšení v oblasti nákupu zboží a služeb, mzdové politiky
  • řízení cashflow a likvidity
  • návrhy celkové investiční strategie i konkrétních kroků
  • zaměření se na optimalizaci finančních toků mezi současnými společnostmi
  • natavení a udržování daňové optimální struktury transakcí
  • finanční analýzy rozvojových, marketingových a dalších projektů společnosti a vyhodnocení jejich realizace
  • kontrolní činnost v oblasti vnitřních finančních procesů společnosti
  • pravidelné měsíční reporty vedení společnosti, osobní schůzky
  • úzká spolupráce s oddělením účtování zdravotním pojišťovnám
  • spolupráce s externí účetní firmou, auditory

Požadujeme:

  • úspěšně ukončené magisterské vzdělání ekonomického/finančního směru
  • prokazatelné předchozí zkušenosti 3 - 5 let z obdobné pozice
  • znalost finančních nástrojů a metod, vč. analýzy, plánování, reportingu
  • zkušenost s právními, regulačními požadavky týkající se účetnictví a finančního řízení
  • MS Excel - pokročilá znalost
  • analytické myšlení, systematičnost, orientace na detail, zodpovědnost, týmovost
  • ochota dále se v oboru vzdělávat
  • vysoká míra vlastní iniciativy
  • zájem o zdravotnické odvětví - velkou výhodou
  • zájem o dlouhodobou spolupráci

Nabízíme:

  • kmenový zaměstnanecký poměr se zavedenou ryze českou agenturou poskytující domácí zdravotnickou péči
  • komplexní agendu s přesahem do dalších oddělení společnosti
  • díky nekorporátnímu prostředí tak i možnost ovlivnit vlastní práci a růst firmy
  • příjemné a přátelské pracovní prostředí rodinného typu
  • pracovní doba pondělí - pátek - 7:30 - 16:00 hod.
  • 20 dnů dovolené, sick days, stravenkový paušál nebo stravenky, notebook, telefon
  • výborná lokalita pracoviště: Praha 3
  • nástup možný ihned/dle domluvy

V případě, že Vás tato nabídka oslovila, prosíme o zaslání aktuálního životopisu ideálně s průvodním dopisem. Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000