Logistika + back office s AJ - rozmanitá práce, stabilní společnost

Jste pečlivá a komunikativní osoba, která preferuje prostředí menší společnosti rodinného typu? Práce ve skladu s lehčími předměty a zbožím od 5 do 25 kg Vám nevadí a zároveň dokáže bravurně vyřešit požadavek klienta, nebo zpracovat pokročilou administrativu do interního systému?

Pokud dvakrát ano, máme pro Vás skvělou pracovní výzvu.

Jelikož se našemu klientovi skvěle daří, hledáme pro něj nového kolegu na pozici s velice pestrou náplní práce.

Čekají Vás různorodé činnosti od komunikace se zákazníkem, přes zpracování faktur až po část skladového hospodářství. Denně využijete svoji angličtinu a pokud umíte i francouzsky a vyznáte se v systému Helios, jste pro nás tím pravým novým kolegou!

Co Vám nabídneme?

· Zázemí stabilní společnosti (32 let na trhu)

· Fixní nástupní mzdu 38-45.000 Kč brutto (dle zkušeností)

· 13. plat

· Příspěvek na penzijní/ životní pojištění

· Kafeterie

· Stravenkový paušál

· Práci pouze ve všední dny

· Možnost platového i kariérního růstu

· Rozmanitou pracovní náplň

· Spolupráci v menším pracovním týmu, který se doplňuje

Co u nás budete mít na starost?

· Tvorba nabídek

· Komunikace s klienty

· Intrastat

· Fakturace

· Příjem zboží do skladu a jeho expedice

· Objednávání dopravy

Za co budeme vděční?

· Angličtina nebo francouzština na velmi dobré úrovni

· Částečná znalost účetnictví

· Schopnost multitaskingu

· Komunikační dovednosti

· Znalost sady MS Office

Veronika Čechová
Mendlovo náměstí 149/16
60300 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143