Asistentka_poloviční úvazek 22.000 brutto

Máte zkušenosti v oblasti správy a evidence dokladů? Láká Vás multifunkční pozice, ve které se nebudete věnovat pouze jedné z výše uvedených oblastí? Preferujete stabilní kolektiv zavedené firmy, který Vás vždy podrží a bude nesmírně vděčný za dalšího šikovného kolegu do party?

Čeká Vás velmi rozmanitá práce v kanceláři, která Vám umožní být důležitou součástí našeho týmu.

Co bude Vaším úkolem?

· Archivace dokumentů a evidence smluv

· Evidence faktur přijatých

· Správa datové schránky

· Administrativní správa vozového parku, pojištění i všeho kolem nájmu budovy

· Správa docházky zaměstnanců

· Nákup kancelářských potřeb aj.

Požadavky na kandidáta:

· Schopnost dělat více věcí současně

· Velkou výhodou je znalost angličtiny

· Pečlivý přístup ke každé vykonávané činnosti

· Schopnost poradit si i ve vypjatějších situacích

Co nabízíme:

· Jednosměnný režim 4 hodiny denně, pravidelně pondělí – pátek

· Po zaškolení příspěvek na penzijní připojištění

· Neomezený tarif pro volání

· Mobilní telefon, notebook

· Stravenkový paušál

· Firemní akce

· Parkování v areálu firmy zdarma

· Pravidelné pracoviště Horní Počernice (běžně dostupné MHD)

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED!

Veronika Čechová
Mendlovo náměstí 149/16
60300 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143