Pro významnou investiční skupinu zabývající se primárně investicemi do nemovitostí a různými formami rizikového kapitálu hledáme vhodné kandidátky na zkrácený úvazek (Út-Čt) na pozici Administrativní asistentky.
Hlavní oblasti zodpovědnosti:
- Vítání hostů, příprava zasedacích místností, objednávky kancelářských potřeb
- Administrativní podpora při vytváření prezentací, organizaci kalendáře a schůzek
- Spolupráce a podpora v rámci projektového řízení - koordinace schůzek, vytváření smluv dle vzorů
- Správa systému úložiště - konsolidace dat, nahrávání do nového systému
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání - může být i studentka posledních ročníků VŠ
- Praxe na obdobné pozici alespoň 1 rok velikou výhodou
- Komunikativnost, flexibilita, schopnost multitaskingu
- Chuť učit se novým věcem a zapojit se do menších či větších investičních projektů
Nabízíme:
- 20 dní dovolené
- Mobilní telefon a notebook
- Možnost pracovat zcela samostatně na projektech
- Bonusy navíc v rámci podpory projektů 5.-15.000 CZK
- Lokace luxusně zrekonstruovaných kanceláří v centru Prahy - na Karlově náměstí
V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, strukturovaný životopis.
Děkujeme a těšíme se na spolupráci.
Kristina Krejčová
Telefon: 234 715 000