Pro našeho klienta, globální společnost, která se zabývá výrobou a distribucí geosyntetických materiálů pro průmyslové a enviromentální projekty aktuálně obsazujeme pozici: CUSTOMER SERVICE MANAGER.
Požadujeme předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem, vedení týmu, komunikativní znalost anglického jazyka, řízení projektů s organizační transformací.
Nabízíme Vám zajímavou pracovní příležitost s motivujícím finančním ohodnocením a dlouhodobou spolupráci.
Pracoviště: Praha 2, v menším kolektivu, výborná dopravní dostupnost
Jaká bude Vaše náplň práce?
- zodpovědnost za vedení a rozvoj týmu v ČR i zahraničí, organizační transformaci
- sjednocení a koordinace pracovníků na pozici Customer Services - ČR, Německo, Holandsko, Francie, Egypt, Itálie do jednoho společného
- spolupráce na stávajících i nových projektech
- stanovení metodiky - standardizace a optimalizace procesů s cílem zlepšení zákaznické kvality
- zefektivnění interních a externích dat
- školení zaměstnanců o postupech pro eskalaci problémů se zákazníky, stanovení udržitelných řešení
- reporting
- zahraniční cesty na pobočky společnosti
Co byste měli splňovat?
- předchozí zkušenosti s vedením týmu ideálně zákaznického servisu či jiné oblasti
- předchozí zkušenosti s řízením projektů, organizační transformace týmů, práce v mezinárodním prostředí
- vystudovaný bakalářský obor v příslušném oboru (obchod, prodej, dodavatelský řetězec, logistika)
- komunikativní znalost anglického jazyka - písemná, ústní - denní báze
- MS Office - pokročilá znalost
- práce s interními systémy Vám nečiní problémy
- jste organizační, komunikativní typ, týmový hráč
Co Vám nabídneme?
- nadstandardní finanční ohodnocení 70. - 100.000 Kč/ měs. - dle předchozích zkušeností
- 25 dnů dovolené, notebook, telefon, možnost práce z home office, zaškolení, zahraniční služební cesty
- pracovní smlouvu se společností, jejíž pobočky jsou po celém světě a její produkty jsou využívané u velkých stavebních projektů
- nástup možný ihned nebo dle domluvy
Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000