Specialista back office/logistiky – menší firma + 13.plat

Jste pečlivá a komunikativní osoba, která preferuje prostředí menší společnosti rodinného typu? Umíte si poradit s fakturací, informačním systémem, váženým klientem, ale občas zajít i do skladu vzít nějaké zboží fyzicky do ruky?

Pokud dvakrát ano, máme pro Vás skvělou pracovní výzvu.

Jelikož se našemu klientovi skvěle daří, hledáme pro něj nového kolegu na pozici s velice pestrou náplní práce.

Čekají Vás různorodé činnosti od komunikace se zákazníkem, přes zpracování faktur až po část skladového hospodářství. Denně využijete svoji angličtinu a pokud umíte i francouzsky a vyznáte se v systému Helios, jste pro nás tím pravým!

Stále váháte, jestli na nabídku zareagovat? Zavolejte, řekneme si o detailech, které jsou pro Vás důležité.

Co nabízíme:

· Zázemí stabilní společnosti (30 let na trhu)

· 13. plat

· Příspěvek na penzijní/ životní pojištění

· Kafeterie

· Stravenkový paušál

· Práci pouze ve všední dny

· Možnost platového i kariérního růstu

Co u nás budete mít na starost:

· Tvorba nabídek

· Komunikace s klienty

· Příprava podkladů pro účetní

· Fakturace

· Příjem zboží do skladu

· Objednávání dopravy

Za co budeme vděční:

· Angličtina na velmi dobré úrovni

· Schopnost multitaskingu

· Komunikační dovednosti

· Znalost sady MS office

Petr Jarolím
Nové sady 2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 724 509 931