RECEPČNÍ/OFFICE COORDINATOR, 38.- 40.000 tis., Praha 8

Pro našeho klienta, globální farmaceutickou společnost, která má zastoupení po celém světě, hledáme aktuálně kandidátku/ta na pozici Recepční/Office Coordinator s AJ.

Vaše agenda bude spočívat v organizaci a provozu chodu kanceláře a zajištění administrativy na recepci.

Požadujeme absolventa SŠ/VOŠ/VŠ se zájem o dlouhodobou spolupráci a komunikativním anglickým jazykem na min. úrovni B2.

Pracoviště v moderních prostorách v nové budově na Praze 8 - Karlín.


Nabízíme atraktivní finanční ohodnocení s nadstandardním benefitním systémem.

Co bude Vaše náplň práce?

Role Office Coordinátora:

* zodpovědnost za organizaci a provoz chodu kanceláře,
* komunikace a koordinace se správou budovy,
* podpora a organizace interních meetingů a eventů,
* organizace celofiremních aktivit pro zaměstnance s podporou externí agentury (Vánoční večírek, výroční meetingy)
* koordinace interní komunikace
* spolupráce s HR na ostatních celofiremních zaměstnaneckých aktivitách, projektech,
* organizace a výběr externích dodavatelů pro kancelář (např. kancelářské potřeby, kurýrní služby, kávovary,...)
* zajištění objednávek kancelářských potřeb včetně organizace a vybavení copy roomu,
* zajištění občerstvení pro kancelář
* péče o kuchyňku

Recepce:
* příchozí a odchozí telefonáty, e-maily, pošta a kurýrní služby,
* zajištění příchozí a odchozí pošty,
* koordinace externích návštěv
* zajištění zásobování kanceláře přes objednávkový systém nastavený s dodavateli,
* správa zasedacích místností
* příležitostná administrativní podpora ostatním kolegům

Co od Váš očekáváme?

* jste absolventem SŠ, VOŠ nebo VŠ
* vaše úroveň anglického jazyka je min. B2, nebojíte se komunikovat písemně ani ústně
* jste organizační typ, máte komunikační dovednosti, proaktivní přístup k práci, schopnost týmové práce,
* vstřícnost, pečlivost, samostatnost, ochota
* dobře zvládáte time management
* vaše počítačové dovednosti jsou na běžné uživatelské úrovni - MS Office - Excel, PowerPoint
* předchozí zkušenosti v oblasti administrativy, asistenční práce či oblasti recepce - výhodou
* máte zájem o dlouhodobou spolupráci

Co Vám nabídneme?

* atraktivní pracovní nabídku ve farmaceutické společnosti
* mzdové ohodnocení - 38.000 - 40.000 Kč/měs. - dle zkušeností
* bohatý benefitní systém: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, stravenky aktuálně 100 Kč firma, 20 Kč zaměstnanec, plně hrazené výdaje na pražskou MHD, po 1 roce příspěvek na penzijní pojištění
* lokalitu pracoviště na Praze 8 v moderním pracovním prostředí - různé pracovní zóny, terasa, well being koncept
* nástup možný ihned nebo dle domluvy

Pakliže Vás nabídka oslovila, prosím o zaslání aktuální CV nejlépe s fotografií a kratším průvodním dopisem.
Děkujeme.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000