Asistent/ka obchodního oddělení/nákupu - balíček benefitů

Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.

Hledáme:

Chcete mít za „zády“ spolehlivého zaměstnavatele se zahraniční působností a přitom se cítit jako v rodinné společnosti? Máte rádi rozmanitou práci, kde se je stále co učit?
Pokud ano, tak potom místo u nás v kanceláři čeká právě na Vás.
Do našeho obchodně exportního oddělení hledáme asistentku, která se postará o faktury, naše dodavatele, a hlavně naše zákazníky. Není se čeho bát, kávu nám určitě vařit nebudete, budete jedním z nás!

Jaká bude Vaše náplň práce:

- správa objednávek, jejich kontrola a aktualizace
- komunikace se zákazníky a obchodníky, emailem i telefonicky
- potvrzení objednávek, vystavení dodacích listů, fakturace zákazníkům, …
- administrativní podpora nákupního oddělení

Jaký/á bys měl/a být:

- znalý administrativních procesů
- komunikačně schopný
- se znalostí angličtiny na komunikativní úrovni
- samostatný a schopný organizovat si práci

Co Vám za to nabídneme?

- Konkurenceschopnou mzdu
- Stravenky
- 13. a 14. plat
- firemní kulturní akce
- odměny
- a další drobnosti, které Vás při práci potěší

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Veronika Čechová
Nové sady 988/2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143