Office Coordinator/Receptionist, HPP 45 - 48 000 CZK

Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.

Pro renomovanou zahraniční investiční společnost se zacílením na komerční nemovitosti, která je majitelem největších obchodních center v Praze, hledáme vhodné kandidáty na pozici Office Coordinator/Receptionist na Prahu - Chodov.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

- Přijímání a uvítání hostů, zpracování příchozí a odchozí pošty
- Podpora Country Management Teamu
- Rezervace hotelů, letenek, cestovní příkazy a výdaje
- Registrace faktur do systému SAP
- Komunikace s poskytovateli služeb (správa zeleně, facility management apod.)
- Bookování meeting roomů a příprava samotných meetingů
- Komunikace napříč všemi odděleními

Požadujeme:

- VŠ vzdělání
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Znalost SAP účetního systému výhodou
- Dobrou znalost práce na PC
- Samostatnost, flexibilitu, cílevědomost, organizační schopnosti, komunikativnost a proaktivní přístup k práci
- Chuť učit se novým věcem

Nabízíme:

- Plat mezi 45 - 48.000 CZK dle zkušeností
- Zázemí stabilní zahraniční společnosti
- 5 týdnů dovolené
- Zaměstnanecké benefity:
- Plně hrazené stravenky, flexipassy
- Proplácení penzijního připojištění a ročního kupónu MHD
- Dny volna navíc
- Parkování pro zaměstnance na soukromém parkovišti
- Denní využití angličtiny
- Nástup možný ihned

V případě zájmu o tuto pozici zašlete strukturovaný životopis. Děkujeme a těšíme se na spolupráci.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Kristina Krejčová
Telefon: 234 715 000