Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.
Pro našeho významného klienta hledáme vhodného kandidáta/tku na pozici recepční VŽDY v PONDĚLÍ a ČTVRTEK, 10:00-14:00.
Jedná se o dlouhodobou spolupráci. Nástup 1.6.2022
Pracoviště Praha 2.
Vhodné pro student/ky VŠ.
Náplň práce
- administrativní práce (pošta, emaily, telefony, administrativní ad hoc podpora)
- uvítání a uvádění klientů
- zajištění chodu recepce
- příprava občerstvení pro klienty
Požadujeme:
- časovou flexibilitu - PO + ČT: 10:00-14:00
- příjemné a reprezentativní vystupování
- AJ na komunikativní úrovni
- uživatelskou znalost MS Office
- samostatnost a pečlivost
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí v české agentuře
- možnost získání praxe v administrativě
- hodinová odměna 120 Kč/hod.
- dlouhodobá spolupráce
- nástup 1.6.2022
V případě zájmu zašlete prosím své aktuální CV. Děkujeme.
Kontakt:
Axial Personnel Agency, s.r.o.
Klára Přibáňová
Telefon: 234 715 000