ADMIN. PODPORA KEY ACCOUNT MANAGERŮM, AJ, až 42.000 Kč

Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.

Pro našeho klienta, mezinárodní potravinářskou společnost, hledáme vhodného uchazeče/čku na pozici SALES ADMINISTRATOR.

Požadujeme komunikativní znalost anglického jazyka a základní uživatelskou znalost MS Excel - práce s daty, formátování tabulek, použití jednoduchých funkcí (Vlookup) a kontingenční tabulky.

Nabízíme atraktivním finančním ohodnocení a benefitní systém.

Pracoviště: Praha 4
Nástup možný ihned nebo dle domluvy

Náplň práce:

- proces týkající se správy faktur - autorizace od účetního týmu a Key Account Managerů
- vedení dokumentace, které jsou podkladem pro fakturaci
- správa zákaznických smluv a promočních dohod
- evidenci smluv a jejich archivace (zadáváni dat ze smluv do systému)
- spolupráce a podpora Key Account Managerů a National Key Account Managera v administrativní oblasti
- kontrola budgetu na promo akce
- pravidelné reporty – vypracování, sdílení a stahování dat z interního systému
- vytváření prodejních analýz
- objednávání vzorků a komunikace se zákazníky
- aktualizace cen v interním systému
- ad hoc administrativní podpora

Požadujeme

- anglický jazyk na komunikativní úrovni B2
- základní uživatelskou znalost MS Excel
- zkušenost s administrativní činností - min. 1 rok
- přesnost a rychlost v zadávání dat, orientace na detail, analytické myšlení
- zkušenost s prací s daty - výhodou
- komunikativnost, samostatnost, orientace na zákazníka

Nabízíme:

- pracovní nabídku ve významné mezinárodní potravinářské společnosti zaměřující se na cukrovinky
- atraktivní finanční ohodnocení - 38.000 - 42.000 Kč/měs. - dle zkušeností + roční bonus ve výši 10% z celkové hrubé roční mzdy
- pracoviště na Praze 4 - výborná dopravní dostupnost
- možnost občasné práce z Home Office
- 25 dnů dovolené, 5 sick days, stravenkový paušál, multisport karta pouze za 250 Kč/měs.
- zvýhodněné ceny produktů
- nástup možný ihned nebo dle domluvy

V případě zájmu nám prosím zašlete své aktuální CV. Děkujeme.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000