Hlavní účetní/manažer – bonusy, flex. pracovní doba

Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.

Cítíte, že se ve svém současném zaměstnání profesně neposouváte? Rádi byste rozšířili svoje znalosti a staly se komplexním manažerem v menší účetně poradenské společnosti rodinného typu?
Pokud ano, máme pro Vás skvělou pracovní výzvu.
Pro našeho skvělého klienta, který je na českém trhu již 20 let, hledáme jednoho kolegu/kolegyni na nově vytvořenou pozici – managera/hlavní účetní.
Abyste na práci nebyl/a sám/a, k ruce Vám dáme menší tým šikovných účetních a metodiků (3 lidi), kteří Vás budou brát jako férového šéfa, který dokáže poradit a vést tým správným směrem.

Co bude Vaší pracovní náplní:

• Tvorba účetních směrnic a postupů
• Postupné přebírání účetnictví od klientů
• Vedení a profesní rozvoj vlastního účetního týmu (3 kolegové)
• Spolupráce na tvorbě externích školení

Co byste měl/a mít?

• Chuť vést menší tým
• Organizační schopnosti
• Znalosti účetní a daňové problematiky
• Angličtinu na základní/komunikativní úrovni

Co Vám nabídneme?

• Flexibilní pracovní dobu
• 77 kč stravenkový paušál
• Roční odměny
• Výuku angličtiny v pracovní době
• Měsíční bonusy
• Možnost vypůjčení auta z firemní flotily
• Možnost home office

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Veronika Čechová
Nové sady 988/2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143