Office Asistentka/Recepční, HPP 25.000 CZK

Rozumíme lidem a jejich potřebám. V oblasti vyhledávání a náboru specialistů působíme již od roku 1994 a za tu dobu jsme si vybudovali místo jedné z vedoucích personálních agentur na českém trhu.
Jsme AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. a náš tým tvoří ti nejlepší profesionálové v oboru. Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování práce.

Pro renomovanou americkou společnost, která se zabývá oborem IT a telekomunikací, hledáme vhodné kandidáty na pozici Office Asistentky/Recepční.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

- Obstarání chodu kuchyňky (vyčistit kávovar, vyklidit myčky, postarat se o čistotu kuchyňky v průběhu dne)
- Zadávání faktur do systému a odesílání na mzdové oddělení
- Komunikace s externími dodavateli či úřady
- Přijímání a odesílání pošty, objednávání kurýrů
- Komunikace v angličtině
- Starost o rezervační systém zasedacích místností a jejich chod v případě návštěv
- Objednávky kancelářských potřeb a další

Požadujeme:

- Komunikativní anglický jazyk
- Proaktivitu a samostatnost
- Vstřícnost, spolehlivost a dochvilnost
- Praxe na podobné pozici výhodou
- Uživatelská znalost MS Office

Nabízíme:

- 25 dnů dovolené
- Plně hrazené stravenky v nominální hodnotě 100,-Kč/den
- Firemní mobilní číslo (možnost převodu svého soukromého)
- MultiSport karta
- Výuka anglického jazyka
- Stravování na pracovišti v podobě ovoce, zeleniny a širokého výběru nápojů
- Nástup možný ihned

V případě zájmu o tuto pozici zašlete strukturovaný životopis. Děkujeme a těšíme se na spolupráci.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Kristina Krejčová
Telefon: 234 715 000