Event koordinátor/administrativa v nadnárodní společnosti

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Hledáme:

Rozšiřujeme oddělení operativy a rádi bychom v našich řadách uvítali nového kolegu. Máte již nějaké zkušenosti s organizací školení, meetingů a propagačních akcí? Hledáte novou pracovní výzvu, kde se mimo jiné budete starat o dobré jméno společnosti mezi širokou veřejností? S komunikací v anglickém jazyce nemáte problém? Administrativa pro Vás není strašák?
Pokud jsou tyto činnosti Vaším denním chlebem a k tomu všemu oceníte silného zaměstnavatele s báječnou firemní kulturou a úžasným zázemím, neváhejte nám napsat.

Čím pro nás můžete být užiteční?

• Budujte s námi značku, přispějte nápadem, jak dostat naši firmu k lidem
• Pomozte být našim zaměstnancům lepší (vzdělanější, odpočinutější, spokojenější…)
• Organizujte akce nejen pro zaměstnance, ale i pro lidi mimo firmu
• Koordinujte firemní procesy

Bez čeho se náš nový kolega neobejde?

• Angličtina B2/C1 (jsme multikulturní společnost – AJ je náš firemní jazyk)
• Pokročilé znalosti administrativy
• Bez schopnosti hledat a nacházet řešení (nehledáme člověka, který se brzy vzdává a často říká, že něco nejde)
• Bez humoru a nadhledu

Co od nás dostanete navíc?

• 25 dní volna
• mzda od 33.000 brutto
• 6 sickdays
• 13. plat ve výši až 100% měsíční mzdy
• Stravenky 90 Kč (plně hradíme my)
• Multisportku (příspěvek)
• Možnost homeoffice
• Bezedný šálek kávy a čaje
• Nezapomenutelné firemní akce
• Work/life balance

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Veronika Čechová
Nové sady 988/2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 603 226 143