Administrativa (flexi. poloviční úvazek) – 19.000 brutto

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Do našeho menšího týmu hledáme nového kolegu, který nám pomůže s administrativními činnostmi od A do Z. Čeká Vás opravdu rozmanitá práce, kde naberete spoustu zkušeností. Jedná se primárně o komunikaci s dodavateli, fakturaci, zanášení dokumentů do interního systému, pravidelné inventury a správu objednávek.

Pracujeme od pondělí do pátku v čase 8-16:30. Budeme rádi, když nám nový kolega pomůže 4 hodiny každý den (jestli bude chtít začínat ve 12 nebo v 8, necháme na něm).

Pokud byste měl/a zájem o dlouhodobou spolupráci a považujete se za pečlivého „jedince“, neváhejte nám poslat svůj životopis.

Jaká bude Vaše náplň práce:

· Zpracování dokumentů (objednávky, nabídky)

· Řešení vratek, skladové evidence a případných reklamací

· Komunikace s dodavateli

· Komunikace s kolegy z jiných oddělení

Co Vám nesmí chybět:

· Znalost sady office (bez té se u nás neobejdeš)

· Komunikativní znalost AJ (B2)

· Pečlivost

· Komunikační schopnosti

Co Vám nabídneme:

· 130 Kč stravenky

· 12,5 dne placené dovolené

· Flexibilní začátek pracovní doby

· Příspěvek na vzdělání

· Příspěvek na penzijní a životní pojištění

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Petr Jarolím
Nové sady 2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 724 509 931