Admin. práce, Po - Pá 12 - 16 hod, Praha 5, 170 Kč/hod.

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho klienta, mezinárodní logistickou společnost, hledáme vhodného uchazeče/čku na pozici administrativní výpomoci do exportního oddělení.

Nástup možný ihned.
Pracoviště: Praha 5, u metra Radlická.
Pracovní doba: Po - Pá - 12 - 16 hod.

Náplň práce:

- administrativní výpomoc v exportním týmu
- zadávání faktur do systému
- přepisování dat do Excelu
- ad hoc úkoly

Požadujeme

- časovou flexibilitu v zadaných dnech
- zkušenosti s administrativou - výhodou
- běžná uživatelská znalost s MS Office - hlavně Excel
- anglický jazyk na úrovni B1 - B2
- zájem o dlouhodobou spolupráci

Nabízíme:

- dlouhodobý a pravidelný přivýdělek v mezinárodní logistické společnosti
- moderní kanceláře na Praze 5, s výbornou dopravní dostupností
- atraktivní finanční ohodnocení - 170 Kč/hod.
- nenáročnou administrativní práci
- nástup ihned

V případě zájmu, zašlete prosím své aktuální CV. Děkujeme.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Petra Babková
Telefon: +420 234 715 000