Asistentka Obchodního oddělení s AJ, HPP, Praha 4

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho významného klienta, největšího IT/Softwarovou společnost na světě, hledáme administrativní posilu do obchodního oddělení s AJ.

Vaším úkolem bude:

- Administrativní podpora obchodního oddělení
- Plánování a koordinace služebních cest
- Plánování schůzek, zajištění a koordinace programu, správa kalendáře
- Úzká spolupráce s Business Managerem ale i ostatními obchodními administrátory
- Samostatné řešení svěřených úkolů administrativního charakteru
- Ad hoc úkoly

Co od Vás budeme požadovat:

- SŠ vzdělání s maturitou
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Uživatelskou znalost MS Office
- Velmi dobré komunikační dovednosti, spolehlivost, samostatnost
- Proaktivní přístup k práci, flexibilita, asertivita, týmová spolupráce
- Zkušenost s podobnou pozicí min 3 roky

Co Vám můžeme nabídnout:

- Práci na plný pracovní úvazek
- Pracoviště na Praze 4
- Velmi zajímavé finanční ohodnocení 40-50.000,-Kč dle zkušeností
- Firemní systém bonusů
- Flexibilní pracovní doba
- Nástup nejlépe ihned nebo dle dohody
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete, prosím, své aktuální CV k rukám Jany Hornové.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Martin Haladej
Telefon: +420 234 715 000