Manager nákupu a logistiky – 25 dní dovolené, profesní růst

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Hledáte novou pracovní výzvu a jste multifunkční osoba, která dokáže převzít kompletní zodpovědnost za skladové hospodářství včetně logistiky a nákupu od sjednaných dodavatelů?
Hledáme odborníka, který pojmy jako cash flow, JIT, Lean, SIX SIGMA nezná jen z časopisu. Jakým směrem oddělení povedete, bude jen ve vaší režii. K ruce Vám dáme šikovného vedoucího skladu a další super kolegy.
Nehledáme člověka, který nám naplní sklady až po střechu, ale který zajistí, aby nám nikdy nic nechybělo a zároveň nám zbytečně „neležely“ peníze ve zboží.

Co Vás čeká od začátku?

• Plánování nákupu (cca 45 jednotlivých produktů)
• Nastavování a zavádění nových pracovních postupů
• Objednávání dopravy (pozemní, námořní, letecké)
• Uzavírání kontraktů s dopravními společnostmi
• Komunikace se zahraničními dodavateli
• Řízení objemů pro naše české dodavatele

Co Vás čeká do budoucna?

• Sestavení vlastního týmu specialistů
• Zpracování strategického plánování
• Komunikace s celními úřady

Koho hledáme?

• Odborníka se zápalem pro logistiku a plánování
• Osobu, které se nebojí čísel a zodpovědnosti
• Parťáka, na kterého se můžeme spolehnout
• Anglicky mluvícího kandidáta (B2)
• Aktivního řidiče s ochotou dojíždět 30 min. do práce

Co nabízíme?

• 25 dní dovolené
• Prostor pro uplatnění vlastních nápadů
• Multisportku
• Občerstvení na pracovišti (vždy máme plnou ledničku)
• Možnost platového růstu
• Osobní ohodnocení
• Uvolněnou atmosféru v kolektivu, který táhne za jeden provaz

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Petr Jarolím
Nové sady 2
60200 Brno
Česká republika
Telefon: +420 724 509 931