ASISTENTKA PREZIDENTA A VEDENÍ (30-35 tis. Kč, Praha 4)

AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.

Pro našeho klienta, svaz zaměstnavatelů ČR, hledáme vhodné uchazeče na pozici Asistent/ka / Sekretář/ka.

Nástup možný ihned.

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

- Vedení kalendáře prezidenta
- Příprava dopisů, podkladů, formálních dokumentů pro prezidenta
- Organizování pracovních cest i zahraničních (letenky, ubytování)
- Organizování schůzek
- Komunikace s vrcholovým managementem, úřady a ministerstvy
- Spolupráce s tajemnicí
- Spolupráce při organizování školení, firemních akcí a konferencí
-Zodpovědnost za chod zasedací místnosti – příprava na jednání a péče o hosty
- Úkoly ad-hoc

Nabízíme:

- Přátelský kolektiv, příjemné a reprezentativní kanceláře
- Pozici ve stabilní společnosti
- Zajímavá a samostatná práce
- Práce na HPP (8 hod. denně)
- Příjemné pracovní prostředí a atmosféra dobrého kolektivu
- Pružná pracovní doba
- Platové ohodnocení 30.000Kč/měsíčně při plném úvazku
- 5 týdnů dovolené
- Služební telefon a PC i k soukromým účelům
- Nástup možný ihned, nejpozději však 1. června 2021

Požadujeme:

- Anglický jazyk slovem i písmem (úroveň B1+)
- Výborná znalost českého jazyka
- Minimální vzdělání SŠ s maturitou
- Znalost práce na PC (MS Office, Outlook apod.)
- Řidičský průkaz sk. B
- Samostatnost
- Dobré organizační schopnosti
- Časová flexibilita
- Schopnost týmové práce a rozhodování
- Smysl pro kvalitní práci
- Praxe na obdobné pozici minimálně 1 rok

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete prosím svůj aktuální životopis k rukám pana Haladeje. Děkujeme a těšíme se na váš životopis.

Kontakt:

Axial Personnel Agency, s.r.o.

Martin Haladej
Telefon: +420 234 715 000